نسخه چاپی

دبير سابق هيات عالي گزينش كشور :

۹ نفر از خانواده مشایی عضو منافقین هستند

جریان شوم انحرافی كه از آستین احمدی‌نژاد بیرون آمد گفت: این جریان مثل قارچ روئید و با شعارها و حرف‌ها عقل احمدی‌نژاد را تعطیل كرد و ما امروز می‌بینیم كه در دولت عدالت محور، خاوری سه هزار میلیارد را می‌برد… قالیباف اهل سروصدا و قیل وقال نیست و شبهه تكنوكرات بودن فضاسازی است كه انجام می‌شود.

به گزارش نما دبیر سابق هیات عالی گزینش کشور با اشاره به سابقه قالیباف در سالهای دفاع مقدس گفت: شبهه تکنوکرات بودن قالیباف فضاسازی است که انجام می‌شود.

مطابق با گزارشی که «خبرگزاری دانشجو» منتشر کرده است، حجت‌الاسلام ثمری در جمع جوانان مشهد در حسینه العلی گفت: مردم یکی از اساسی‌ترین ارکان حکومت هستند و ائمه معصومین ما به دلیل نداشتن امت جز امام علی نتوانستند تشکیل حکومت دهند.

وی با بیان اینکه در غیبت کبری تشکیل حکومت به دوش فقها گذاشته می‌شود تأکید کرد: ما ۳۴سال است که از نعمت حکومت در سایه‌سار ولایت برخورداریم.

وی خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی ولی فقیه حرف اول و آخر را می‌زند و ما باید تبعیت از ایشان داشته باشیم ولایت‌پذیری به معنای برداشتن بار از دوش ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام ثمری مهم‌ترین مرحله سربازی نظام را سکان‌داری قوه مجریه دانست و با بیان اینکه رئیس جمهور باید با هر درجه اجتماعی سرباز ولایت باشد به اولین خطای احمدی‌نژاد در خصوص رابطه با ولایت فقیه اشاره و تصریح کرد: احمدی‌نژاد فکر می‌کرد رابطه با ولایت فقیه رابطه پدر و فرزندی است.

وی افزود: احمدی‌نژاد شعارهای اول انقلاب را زنده کرد اما در کارها دچار توهم شد. وی نکات مثبتی مانند شجاعت داشت اما دچار حواشی شد که آن حواشی باعث فسادش شد.

حجت‌الاسلام ثمری با تأکید بر این امر که هنوز در برخورد با مفاسد اقتصادی لیست در جیب احمدی‌نژاد است و آن را برای معرفی به مراجع قضایی نداده خاطرنشان کرد: در این هشت سال دولت دچار حواشی شدید شده است و این در حالی است که در این هشت سال اصولگرایی کار کرد اما کسی که قرار بود سکان‌دار این مجموعه باشد در میانه‌ راه خلاف آن عمل کرد.

ریاست سابق هیات عالی گزینش کشور با اشاره به سخنرانی رهبری در روز اول فرودین ماه در حرم مطهر رضوی گفت: ایشان در سخنانشان به نکات مهمی اشاره کردند که می‌توان به اعتقاد داشتن به اقتصاد مقاومتی، عدم داشتن حاشیه و خرد جمعی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه اوضاع کشور به دلیل تحریم‌ها نیست گفت: این اوضاع نشان می‌دهد که متأسفانه یک عده بی‌کفایت در سمت‌ها حضور دارند مقام معظم رهبری بر خرد جمعی تأکید دارند اما گفتن این مطلب که ما ۲۵۰ هزار تومان بدهیم اما نگذاشتند درست نیست.

وی با اشاره به تفاوت این فتنه با فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه جدید قبل از انتخابات است و متأسفانه برخی از افراد منتسب به دولت خبر از فتنه می‌دهند.

حجت‌الاسلام ثمری با اشاره به اتفاقات مجلس بیان داشت: اگر شما بر مدار ولایت حرکت می‌کردید باید از ولایت عذرخواهی می‌کردید که نکردید و به جای دیدن خود در پشت سر ولایت فقیه خود را در کنار ایشان می‌دیدید قرار است ولی را یاری کنیم نه اینکه برای هم چنگ و دندان نشان دهیم متأسفانه شعارهایی که در دولت دهم داده شد در عمل خلاف آن را دیدیم من غریب هفت سال با دولت احمدی‌نژاد همکاری نزدیک داشتم.

وی با اشاره به جریان شوم انحرافی که از آستین احمدی‌نژاد بیرون آمد گفت: این جریان مثل قارچ روئید و با شعارها و حرف‌ها عقل احمدی‌نژاد را تعطیل کرد و ما امروز می‌بینیم که در دولت عدالت محور، خاوری سه هزار میلیارد را می‌برد.

ریاست سابق هیات عالی گزینش کشور خرد جمعی را لازمه کار اجرایی دانست و با بیان اینکه این مهم یکی از اشکالات دولت فعلی است به برخی از اقدامات برخی از افراد در دولت مبنی بر آوردن پادشاه اردن و بردنش به اردبیل و یا سی‌دی «ظهور نزدیک است» اشاره و تصریح کرد: متأسفانه باید گفت عزل برخی از افراد از جایگاهشان مانند متکی در شأن نظام اسلامی نبود که متأسفانه چنین مواردی در وزارتخانه‌های دیگر سابقه داشت.

حجت‌الاسلام ثمری با بیان اینکه حاشیه‌ها پدر دولت را درآورد به نامه مقام معظم رهبری در خصوص عزل مشایی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی اقدامات از احمدی‌نژاد دیدیم مثلا چه کسی می‌تواند بگوید چاوز مارکسیسم با امام زمان می‌آید این مهم یعنی به سخره گرفتن اعتقادات شیعه؛ رئیس جمهور باید به مردم خدمت کند نه نظریه‌پردازی دینی، که در اختیار حوزه علمیه است.

وی عدم وام‌داری را برای رئیس جمهور مهم دانست و به مشایی اشاره و تصریح کرد: ما شاهد هستیم که نه نفر از اعضای درجه یک خانواده مشایی منافق هستند و در پرونده این فرد ما سابقه خوبی را نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام ثمری اعتقاد رئیس جمهور آینده را به اقتصاد مقاومتی مهم دانست و با بیان اینکه مقام ولایت از ما دفاع از تولید ملی را خواستار شدند بیان داشت: ‌اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه ما از روی نفت برداشته شود.

ریاست سابق هیات عالی گزینش کشور همچنین در ادامه به تهذیب اخلاقی که امروز مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند اشاره و تصریح کرد: ما بی‌اخلاقی کم ندیدیم متأسفانه عزل وزرا بی‌اخلاقی و خلاف شرع بود.

حجت‌الاسلام ثمری افزود: قدرت مستی می‌آورد و تهذیب یعنی کسی که قاعده بازی سیاسی را بلد باشد و بزرگ‌ترین معلم سیاسی در همه عرصه‌ها رهبری است.

حجت‌الاسلام ثمری در پاسخ به سوالی در خصوص تکنوکرات بودن قالیباف به سابقه حضور وی در جبهه اشاره و تصریح کرد: قالیباف اهل سروصدا و قیل وقال نیست و تکنوکرات بودن آن فضاسازی است که انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص فعالیتش در زمان حضورش در سازمان گزینش کشور گفت: من اخراجی چهارم به دلیل مقاومت با افرادی بودم که دولت می‌خواست در نهادهای خاص مثل وزارت خارجه بیاورد.

وی ادامه داد: مشایی چندان سابقه درخشانی ندارد و هم‌اکنون تمثیلی که می‌توان از مشایی در دولت احمدی‌نژاد به کار برد این است که مثل کبک سرش را زیر برف کرده است اگر مردم به آگاهی برسند این جریان نیز مثل معین اصلاحات پس زده خواهد شد.

ریاست سابق هیئت عالی گزینش کشور در پایان گفت: از ۱+۲ بیشتر از شما خبر ندارم. برای مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات مهم است و امیدواریم که درس‌های جریان انحرافی که افتضاح خود را در هنگام مرگ چاوز نشان دادن عبرت آموز باشد.

۱۳۹۲/۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...