نسخه چاپی

اقدام به خودكشی در خیابان حافظ +عكس

حوالی ساعت 15 روز یكشنبه دختر نوجوانی در خیابان حافظ اقدام به خودكشی كرد. در این حادثه دختر نوجوان حدودا 17 ساله با روپوش مدرسه خودش را از پل عابر پیاده نرسیده به پل حافظ (خیابان فیروزگر) به خیابان انداخت.

به گزارش نما ، ایسنا با انتشار عکسی در این باره نوشت: «فرهاد» یکی از شاهدان عینی ماجرا به خبرنگار پارسینه گفت:«من دیدم که این دختر از نرده‌های پل خودش را آویزان کرده. ابتدا تصور کردم چیزی مثل شال یا لباسش از پل آویزان شده و می‌خواهد آن را بردارد؛ اما لحظاتی بعد او خودش را از نرده‌های پل آویزان کرد، چیزی حدود 10 ثانیه با دست هایش از پل آویزان بود و قبل از آنکه ما بتوانیم کاری بکنیم، خودش را پرت کرد.»

214-36.jpg


عابران دور دختر حادثه‌دیده تجمع کرده‌اند


بر اساس مشاهدات این دختر ظاهرا آسیب جدی ندیده بود و تنها بهت‌زده به جمعیت زیادی که دورش جمع شده بودند نگاه می‌کرد.

بر اساس این گزارش در این حادثه هم تجمع مردم و ماشین‌ها برای تماشای حادثه،ترافیک سنگینی ایجاد کرد و مانع از امدادرسانی به موقع شد و اورژانس با تاخیر به محل اعزام شد.

«حامد» یکی از کسبه محل که برای نخستین‌بار به اورژانس تلفن کرده بود، گفت:«آمبولانس تقریبا 20 دقیقه بعد به محل رسید و چند دقیقه‌ای هم در ترافیک خیابان معطل ماند. من از راننده آمبولانس پرسیدم چرا دیر آمده و او گفت نشانی درستی به آنها نداده‌اند و آنها ابتدا به خیابان آبان در همین محدوده رفته‌اند.»

با انتقال مصدوم توسط اورژانس،خیابان خلوت و ترافیک عادی شد.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...