نسخه چاپی

ولایتی: باید جلوی انحراف ایستاد

عضو ائتلاف پیشرفت گفت:‌ در تلاشیم صحبت‌هایی را با سایر اصولگرایان انجام دهیم تا در نهایت یك نفر به عنوان نامزد اصولگرا در عرصه انتخابات حضور یابد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت امروز (یکشنبه) طی سخنانی در جلسه هفتگی انصار حزب‌‌الله با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگ اهل بیت است، افزود: سادات کشور ما را پناهگاه خود می‌دانستند و به همین دلیل در ایران امامزاده زیاد است.

وی افزود: هیچ ملتی به اندازه ملت ایران به اسلام به طور کل و به تشیع به طور خاص خدمت نکرده است.

ولایتی با بیان اینکه قرار است فردا اجلاس بیداری اسلامی در ایران برگزار شود،افزود: با وجود همه جوّسازی‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند، باز هم شاهدیم که در اجلاس‌هایی از این دست که در ایران برگزار می‌شود، کشورهای مختلف حضور پیدا می‌کنند.

عضو ائتلاف پیشرفت در بخش دیگری از سخنانش گفت: فضای عمومی خیابان‌ها فضای بدی است و هر چقدر تلاش شده که از فرهنگ فساد و فحشا جلوگیری شود، برخی مانع شده‌اند.

ولایتی ادامه داد: وضعیت عفاف عمومی امروز وضعیت خوبی نیست و کسی هم جلوی آنها را نمی‌گیرد ولی این کار دوام ندارد و ما امیدواریم که بتوانیم کاری کنیم که فرهنگ عمومی نجات یابد.

ولایتی گفت: آثار نگران‌کننده و ناراحت‌کننده در سطح خیابان‌ها می‌بینید که واقعا ناراحت‌کننده است اما این طور نیست که اساس کار را این مسائل به‌ هم بریزد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اجرای قانون عفاف و حجاب در دولت احتمالی وی، اظهار داشت: حجاب بخشی از اسلام است و در حال حاضر آثار سوء بدحجابی معلوم است؛ وظیفه دولت اسلامی این است که زمینه رعایت حجاب را فراهم کند؛ در کشوری که اسلامی است نباید اجازه بدحجابی و بی‌حجابی داده شود.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سؤآلی در مورد رویه کنونی سینمای کشور، اظهار داشت: سینما هنر هفتم است و هیچ چیز در رساندن پیام به اندازه هنر اثر ندارد ولی به هرحال در این حوزه اشکالات زیادی وجود دارد؛ سینمای کنونی آن سینمایی که باید باشد نیست و رهبری هم بارها به اشکال مختلف در این رابطه تذکر داده‌اند.

ولایتی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای گفت: هر کاری در کشور مسئولی دارد و مسئول امور هسته‌ای دولت و مسئولان اجرایی هستند و ما نباید در کار آنها دخالت کنیم. ولی آن چیزی که به نظر ما می‌رسد را ارائه می‌دهیم؛ می‌توان مسئله هسته‌ای را حفظ کرد اگر به تدابیر رهبری عمل شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد نقش هاشمی در فتنه، اضافه کرد: آقای هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و رهبری ایشان را برای این سمت تعیین کرده‌اند و نظر رهبری این است که احترام وی حفظ شود.

ولایتی در عین حال خاطرنشان کرد: هر کسی که در جریان فتنه در طریق رهبری گام برنداشت و در فتنه موضع‌گیری نکرد، کارش درست نبود چرا که آن زمان، زمان امتحان بود.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سؤالی در مورد شایعات مطرح شده در مورد ائتلاف پیشرفت، اظهار داشت:‌ شایعه کناره‌گیری اعضای ائتلاف درست نیست و ما قرار گذاشته‌ایم که با هم باشیم.

وی افزود: در تلاشیم که با سایر افراد هم صحبت کنیم تا در نهایت یک نفر از اصولگرایان وارد صحنه شود تا در مقابل دو قطب دیگر انتخابات یعنی فتنه و انحراف یک اصولگرا در مرحله اول پیروز شود.

ولایتی در پاسخ به سؤالی درباره جریان انحرافی گفت: خط صحیح خط تبعیت از ولایت و رهبری است و هر کس که از خود اجتهاد کرد و حرف دیگری زد نباید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید جلوی انحراف ایستاد و کسانی که حرف نامربوط می‌زنند و برای جذب آرای مردم به فحشا و منکر تن می‌دهند، مورد قبول نیستند.

ولایتی گفت: مجلس ششم بدترین مجلس تاریخ انقلاب بود ولی به هرحال این مجلس ادامه پیدا کرد تا دوره 4 ساله‌اش به اتمام رسید و رهبری در این رابطه صبر کردند تا قانون مورد احترام قرار گیرد.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سؤالی در مورد سوریه گفت: کسانی که با دولت سوریه می‌جنگند در حقیقت با ایران می‌جنگند چرا که سوریه یک حلقه از حلقه مقاومت است.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...