نسخه چاپی

دلایل نیامدن خاتمی مشخص شد

محمد شریعتمداری در جمع مردم یاسوج در محل سالن شهید ایزدپناه تربیت معلم این شهر گفت: با خاتمی ارتباط نزدیكی دارم او به صراحت گفته كه نمی‌خواهم احیاناً مهر عدم صلاحیت بر پیشانی رئیس‌جمهوری كه دو دوره از مردم رأی گرفته، بنشیند.

خاتمی می‌گوید:« از این هم می‌ترسم که اگر در صورت آمدن رد صلاحیت شوم به دنبال آن برخوردی پیش بیاید و با این کار خود نظام را به زحمت بیندازم و به همین خاطر اگر فعالیت سیاسی نکنم در جایی دیگر کار مطالعاتی انجام خواهم داد» که البته این سخنان را به صورت رقیق‌تر هم از ایشان شنیده‌ام.


فارس: یک کاندیدای احتمالی ریاست جمهور دلایل نیامدن خاتمی به صحنه انتخابات را تشریح کرد.

محمد شریعتمداری در جمع مردم یاسوج در محل سالن شهید ایزدپناه تربیت معلم این شهر گفت: با خاتمی ارتباط نزدیکی دارم او به صراحت گفته که نمی‌خواهم احیاناً مهر عدم صلاحیت بر پیشانی رئیس‌جمهوری که دو دوره از مردم رأی گرفته، بنشیند.



وی گفت: خاتمی می‌گوید:« از این هم می‌ترسم که اگر در صورت آمدن رد صلاحیت شوم به دنبال آن برخوردی پیش بیاید و با این کار خود نظام را به زحمت بیندازم و به همین خاطر اگر فعالیت سیاسی نکنم در جایی دیگر کار مطالعاتی انجام خواهم داد» که البته این سخنان را به صورت رقیق‌تر هم از ایشان شنیده‌ام.

شریعتمداری در همین زمینه گفت: البته ممکن است که خاتمی از فرمایشات رهبری در نوروز امسال مبنی بر اینکه همه با سلایق مختلف بیایند، استنباط دیگری داشته باشند و در صحنه حضور پیدا کنند.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...