نسخه چاپی

حجت‌الاسلام حسينيان مطرح كرد:

هشتاد سالگی دوران توبه از گذشته است نه كار اجرایی

نماینده مردم تهران گفت: دوران پیری و هشتاد سالگی دوران بازنشستگی، عزلت، بازگشت به سوی خدا و توبه از گذشته‌هاست و بعید است فردی در این دوران بتواند برای امور اجرایی كشور موثر باشد.

به گزارش نما حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی قطعی نبودن عدم حضورش در انتخابات، گفت: این حرف‌ها و اظهارنظرهای آقای هاشمی یک بازی پیچیده سیاسی است که از سوی حزب کارگزاران طراحی شده است.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در انتخابات کاندیدا نخواهد شد، افزود: هاشمی رفسنجانی در یک بازی سیاسی‌ تلاش دارند در صحنه باشد تا حسن روحانی به عنوان نامزد مورد حمایتش در انتخابات را حمایت کند.

حسینیان با بیان اینکه شکست هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم باید برای ایشان تجربه باشد، تصریح کرد: از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره نهم تاکنون اتفاق خاصی که رای آقای هاشمی را بیشتر کند، رخ نداده است و بنابر این بعید می‌دانم به ایشان اقبال شود.

وی با بیان اینکه کشور به رئیس‌جمهور جوان و با نشاط نیاز دارد، اظهار داشت: دوران پیری و هشتاد سالگی دوران بازنشستگی، عزلت، بازگشت به سوی خدا و توبه از گذشته‌هاست و بعید است فردی در این دوران بتواند برای امور اجرایی کشور موثر باشد.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...