نسخه چاپی

تعجب گل محمدی از حركت قاضی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:قاضی از بازیكنان باشخصیت پرسپولیس است و برای من جای سوال دارد كه چرا این كار را انجام داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یحیی‌ گل‌محمدی بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و از حریف برتر بودیم. 3 امتیاز لازم را کسب کردیم و مقابل سپاهان با روحیه بهتری بازی خواهیم کرد. به بازیکنان خود خسته نباشید می‌گویم. ملوان مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و یک موقعیت هم ایجاد نکرد.

وی افزود: 3 امتیاز حق ما بود و با تلاشی که انجام دادیم بخصوص در نیمه دوم توانستیم موفق شویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره دلیل استفاده از هادی نوروزی با وجود کنار گذاشتن او از تمرینات خاطرنشان کرد: در شرایط حساس باید از تمام نفرات به بهترین وجه استفاده کنیم. اشتباهی رخ داده بود و قرار بود کمیته انضباطی موضوع نوروزی را بررسی کند اما چون کمیته انضباطی باشگاه تشکیل نشده بود امروز از این بازیکن استفاده کردیم. به طور قطع کمیته انضباطی باشگاه درباره نوروزی تصمیم‌گیری خواهد کرد اما اینکه با توجه به شرایط خاص از همه داشته‌های خود استفاده کرده‌ایم نشان می‌دهد که این مسئله به خوبی مدیریت شده است.

گل‌محمدی درباره قهر قاضی و ترک ورزشگاه توسط او در بین دو نیمه تصریح کرد: من هم ابتدا اطلاع نداشتم که قاضی ورزشگاه را ترک کرده و تازه متوجه این موضوع شدم. به طور قطع این مسئله را بررسی خواهیم کرد و باید مشخص شود چرا این کار را انجام داده است.

وی درباره اظهارات محمد قاضی که گفته درباره مسائل فنی چیزی به او گفته نشده و فصل آینده در پرسپولیس نخواهند ماند اظهار داشت: هر بازیکنی می‌تواند تیم سال آینده خود را انتخاب کند. اینکه تیم با چه سیستم و نفراتی بازی کند حق و اختیار سرمربی تیم است که می‌تواند تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در این بازی 5،6 بازیکن مصدوم داشتیم و دستمان بسته بود به همین دلیل باید با توجه به محدودیت‌های خود بازی می‌کردیم و تغییراتی را در سیستم بازی انجام دادیم. بازیکنی که در تیمی مانند پرسپولیس بازی می‌کند باید در چنین بازی‌هایی توانایی‌های خود را در پست‌های دیگر هم نشان دهد و نباید با یک تغییر جا خود را چنین توجیه کند.

گل‌محمدی تصریح کرد: قاضی از بازیکنان باشخصیت پرسپولیس است و برای من جای سوال دارد که چرا این کار را انجام داد.

وی درباره وضعیت علی کریمی گفت: امیدوار بودم مقابل ملوان حداقل نیم‌ساعت از کریمی استفاده کنیم اما روز گذشته او به من گفت که می‌خواهد با تمام قوا مقابل سپاهان بازی کند و نگران است در بازی برابر ملوان مصدوم شود، با توجه به این صحبت‌ها ترجیح دادیم از کریمی در بازی مقابل سپاهان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس در دیدارهای اخیر خود در نیمه نخست بازی ضعیفی انجام می‌دهد اما در نیمه دوم ما عملکرد بهتر نتیجه می‌گیرد تاکید کرد: در بازی‌های گذشته معمولا نیمه نخست را بهتر آغاز می‌کردیم اما در نیمه دوم ضعیف بودیم؛ اکنون 2،3 بازی است که شرایط ما تغییر کرده است.

وی افزود: امروز تیم ما دور از شرایط مسابقه و به خاطر مصدومان خود کمی دستمان بسته بود به همین دلیل هماهنگی خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم تغییراتی در شیوه بازی دادیم و با سرعت بیشتری به کار ادامه دادیم. بازیکنان ما در نیمه دوم می‌توانستند 2،3 بار دیگر دروازه ملوان را تهدید کنند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: شاید بازیکنان ما برای بازی‌های لیگ برتر که دیگر جنبه تشریفاتی برای آنها پیدا کرده انگیزه لازم را نداشته باشند اما به طور قطع در بازی با سپاهان انگیزه بازیکنان ما بسیار بیشتر و متفاوت‌تر خواهد بود.

وی درباره استقبال کم هواداران پرسپولیس گفت: بازی امروز چندان حساس نبود و صددرصد مطمئنم در فینال جام‌حذفی ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...