نسخه چاپی

عسگراولادي:

احمدی‌نژاد مواظب ساده‌اندیشان باشد

دبیركل جبهه پیروان گفت: من به رئیس‌جمهور محترم این تذكر را می‌دهم كه این پرچم، میراث رئیس‌جمهور نیست كه به هركس بخواهد آن را هدیه كند یا به وارثان خود بدهد؛این پرچمی است كه ولی‌فقیه زمان باید به محضر مولا تقدیم كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حبیب‌الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز دوشنبه در همایش بانوان حزب موتلفه اسلامی که در تالار سیدالشهداء برگزار شد، اظهارداشت: ولی امر مسلمین خواستند که این انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود و خواهران بر اساس آمار جدید 55درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند از این رو نقش بسیار مهمی در برگزاری یک انتخابات پرشور دارند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از پرچم‌بخشی رئیس‌جمهور در چند سفر استانی، افزود: روزی که قرار بود این پرچم طراحی شود، تعدادی از طراحان طرح‌های متفاوتی را پیشنهاد دادند، یک طرح عکس مبارک امام (ره)، طرح دیگر نام حضرت محمد(ص)، یک طرح نام 5 تن و همچنین طرح‌هایی در مورد نقش بستن نام امام علی و یا امام زمان پیشنهاد شد اما در نهایت یک طرح مزین به نام الله خدمت امام(ره) رسید و امام فرمودند که این درست است و انتخاب الله از مبداء فیاض عالم هستی یاری خواستن است.

وی تاکیدکرد: «الله» نه تنها برای ما شیعیان، مسلمین و ادیان الهی بلکه برای تمام موحدین مطلوب و زیباست.

عسگراولادی با تأکید بر اینکه امام(ره) فرمودند باید این پرچم را بالا نگه داریم تا انشاءالله به حضرت بقیه‌الله تقدیم کنیم، ادامه داد: من به رئیس‌جمهور محترم این تذکر را داده و می‌دهم که این پرچم، میراث رئیس‌جمهور نیست که به هرکس بخواهد آن را هدیه کند یا به وارثان خود بدهد؛ این پرچمی است که ولی‌فقیه زمان باید به محضر مولا تقدیم کند.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: باید اطرافیان و خود رئیس‌جمهور به هوش باشند که این ماه‌های آخر خدمت، شیاطین و برخی از ساده‌اندیشان ایشان را وادار نکنند که یک کارهایی که در شأنشان نیست انجام دهد.

۱۳۹۲/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...