نسخه چاپی

آل‌اسحاق: هرچه جامعتین بگوید می‌‌پذیریم

نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: هرچه جامعیتن بگوید قبول می‌كنیم و در این راستا هركس از خود فرد دیگری را اصلح‌تر دید وظیفه‌ شرعی‌اش است كه كنار برود.

به گزارش نما به نقل از فارس یحیی آل‌اسحاق عصر دوشنبه در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در تالار سیدالشهدا برگزار شد، اظهار داشت: باید در جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی درستی در تمام حوزه‌های اجتماعی و موارد مرتبط با بانوان ایجاد شود و در واقع دولت بستر لازم را برای رشد و توسعه استعدادها فراهم کند.

نامزد حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم افزود: بانوان در کشور ما باید خود بتوانند مسائل مربوط به خودشان را مدیریت کنند؛ اولین مسئله این است که باید قبول کنیم به این حیطه آنطور که باید توجه نکرده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره و اضافه کرد: باید تک‌تک آحاد ملت در این صحنه بررسی‌های لازم را انجام دهند چرا که اگر هر کوتاهی صورت گیرد تا 8 سال دیگر، تک‌تک افراد مسئول هستند.

آل‌اسحاق با تأکید براینکه باید این فرصت دو ماهه را صرف انتخاب اصلح کنیم، افزود: در واقع تلاش در این زمینه عبادت محسوب می‌شود و سیاست ما عین دیانت ما است و کسی که به فکر امر انتخابات است مانند کسی است که نماز می‌خواند.

عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه یعنی اینکه با تمام وجود با انگیزه، نشاط و امید وارد صحنه شد چه در حوزه سیاسی و چه در حوزه اقتصادی؛ باید حماسه‌وار وارد صحنه شد.

وی با تأکید براینکه دشمن در طول 34 سال گذشته علیه کشور ما اقدامات زیادی انجام داده است، افزود: در حال حاضر در حوزه اقتصادی فشار می‌آورند تا با این وسیله مردم را خسته کنند اما باید بداند که اینگونه نخواهد ماند اما باید در حوزه‌های مختلف مشکلاتی را که وجود دارد، برطرف کرد.

آل‌اسحاق ادامه داد: باید فضای اقتصادی را به گونه‌ای تنظیم کرد که مسائل به خوبی حل و فصل شود؛ ما دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم که در حوزه‌های مختلف می‌توان مشکلات را حل و فصل نمود؛ البته باید گفت در مسئله‌ای مثل مسکن مهر که در حال حاضر نصف کار آن باقی مانده است دولت به تنهایی نمی‌تواند از پس آن برآید بلکه باید همدلی مردم نیز وجود داشته باشد و همدلی یعنی بداخلاقی جامعه را به خوش‌اخلاقی تبدیل نمود.

وی بر همین اساس به استفاده از همه فرصت‌ها در جامعه اشاره کرد و یادآور شد:‌ یک عده مانند کسانی که داستان فتنه 88 را به وجود آوردند به این نظام می‌خواستند لطمه و آسیب وارد کنند که تکلیف‌شان مشخص است و فتنه‌گران، منافقین، سلطنت‌طلبان و ضدانقلاب نیز نباید به صحنه بیایند اما بقیه باید در صحنه حضور داشته باشند.

آل‌اسحاق در ادامه سخنان خود افزود: در حال حاضر دشمنان هر کاری که می‌توانستند علیه کشور انجام دادند و ما را به عنوان تهدید اول خود می‌دانند و این نشانگر مقتدر بودن ما است؛ دولت‌های گذشته و دولت احمدی‌نژاد نقاط قوتی داشته است اما برخی چیزها باید عوض شود.

عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان با تأکید براینکه در حال حاضر در صحنه انتخابات گروه‌های مختلف مدعی هستند که می‌توانند بهترین شرایط را برای کشور رقم بزنند، گفت: اصلاح‌طلبان، طرفداران دولت و جمع اصولگرایان که خود را برای حضور آماده کردند؛ باید دانست پتانسیل مجموعه اصولگرایان از دیگران بیشتر است.

وی اضافه کرد: باید دانست که تعداد زیادی به میدان آمده‌ایم و اینکه بزرگان ما در جامعتین و علما باید این مسئله را پی‌گیری کنند و اینکه هرچه جامعتین بگویند ما قبول می‌کنیم.

آل‌اسحاق در پایان خاطرنشان کرد:‌ بنده و هر یک از اصولگرایان اگر اصلح‌تر از خود دیدیم وظیفه شرعی و دینی‌مان است که به نفع او کنار برویم و در واقع ما این مسئله را به دست جامعتین بدهیم که چه کسی باید حضور داشته باشد.

۱۳۹۲/۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...