نسخه چاپی

تابوی رابطه با آمریكا را می شكنم

«با عزت، مصلحت، اقتدار و قدرت بدون اینكه ذره‌ای تسلیم شویم و با یك برنامه كارشناسی شده طی 6 ماه با آمریكا رابطه برقرار می‌كنم.»

مصطفی کواکبیان برقراری رابطه با آمریکا را از برنامه‌های خود برشمرد و گفت: تابوی برقراری رابطه با آمریکا را در کشور می‌شکنم.

مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری، با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در مورد رابطه با آمریکا، افزود: ایشان فرمودند مخالف مذاکره با آمریکا نیستم اما باید خطوط قرمز نظام را در این روابط رعایت کرد و این موضوعی است که ما هم به آن اعتقاد داریم.



وی، رفع تحریم‌ها را در گرو برقراری رابطه با آمریکا دانست و اظهار کرد: با عزت، مصلحت، اقتدار و قدرت بدون اینکه ذره‌ای تسلیم شویم و با یک برنامه کارشناسی شده طی 6 ماه با آمریکا رابطه برقرار می‌کنم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با موضع خود در برابر فتنه 88، تصریح کرد: بنده اولین نفری بودم که موضع خود را در برابر این جریان اعلام کردم و گفتم که باید بین معترض و فتنه‌گر تفکیک قائل شد.



کواکبیان، بررسی سوابق هر کاندیدایی را دلیل بر صلاحیت یا عدم صلاحیت آن دانست و گفت: اگر می‌خواهید مطمئن شوید که به برنامه‌های خود عمل می‌کنم سوابق و گذشته من را بررسی کنید.

۱۳۹۲/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...