نسخه چاپی

اعلام زمان محاكمه سیف الاسلام قذافی

ادامه محاصره ساختمان وزارت امور خارجه لیبی توسط افراد مسلح و محاكمه فرزند ارشد معمر القذافی در دادگاه جنایی از جمله تحولات لیبی است.

به گزارش نما، مهر به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: پس از چند ماه آرامش نسبی در لیبی افراد مسلح ساختمان وزارت امورخارجه این کشور را محاصره کردند.


منابع لیبیایی گزارش دادند، شب گذشته درگیریهای مسلحانه ای در شهرهای "تیجی" و "نالوت" رخ داده که در جریان آن دستکم سه نفر زخمی شده اند.

"علی زیدان" نخست وزیر لیبی ضمن هشدار در خصوص ادامه محاصره ساختمان وزارت خارجه توسط گروههای مسلح، افزود: اگر این شرایط ادامه داشته باشد، بی تردید به وجهه کشور خدشه وارد خواهد شد.

خبر دیگر اینکه، "صلاح المرغنی" وزیر دادگستری لیبی گفت: "سیف الاسلام قذافی" پنجشنبه آینده، در دادگاه جنایی شهر "الزنتان" حاضر خواهد شد تا درباره مسئله تخلف قانونی که با همدستی "ملیندا تایلر" وکیل استرالیایی خود در خصوص تبادل اسناد و مدارک مرتکب شده است، پاسخگو باشد.

سیف الاسلام قذافی در ژانویه گذشته به تهمت خدشه وارد کردن به امنیت کشور و تلاش برای هماهنگی با یک هیئت از دادگاه جنایی بین المللی به منظور فرار از لیبی بازداشت شده بود.

۱۳۹۲/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...