نسخه چاپی

حلقه پاریس استراتژی جریان فتنه برای انتخابات را ابلاغ كرد!

تقی رحمانی عنصر فراری ملی ـ مذهبی و از اعضای حلقه پاریس با انتشار مطلبی در وب‌سایت ملی ـ مذهبی از تغییر استراتژی جریان فتنه مبنی بر چگونگی بازتولید فتنه در جامعه سخن به میان آورده است. وب‌سایت امنیتی جریان فتنه نیز با انتشار اخباری دروغ و خلاف واقع كار وی را تكمیل می‌كند.

تقی رحمانی عنصر فراری ملی ـ مذهبی و از اعضای حلقه پاریس با انتشار مطلبی در وب‌سایت ملی ـ مذهبی از تغییر استراتژی جریان فتنه مبنی بر چگونگی بازتولید فتنه در جامعه سخن به میان آورده است. وب‌سایت امنیتی جریان فتنه نیز با انتشار اخباری دروغ و خلاف واقع کار وی را تکمیل می‌کند.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از راه‌اندازی کمپین‌هایی در دعوت از خاتمی مبنی بر کاندیدا شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری و حمایت تمام‌عیار حلقه پاریس از کاندیداتوری وی و ابلاغ راهبردهای نوین براندازی به عناصر افراطی مشارکت در داخل کشور، پس از سلسله جلساتی که با حضور عناصر سازمان جاسوسی فرانسه برگزار شده راهبرد جدیدی برای بازتولید فتنه در آستانه انتخابات پیش رو تدارک دیده شده است.

در همین راستا «تقی رحمانی» همسر «نرگس ـ م» که سال 90 از کشور فرار کرد و اکنون ساکن پاریس است با انتشار مطلبی در وب‌سایت ملی ـ مذهبی که از پاریس به‌روز می‌شود، راهبرد جدیدی را برای پیاده‌نظام جریان فتنه و ضدانقلاب ارائه کرده است. وی در بخشی از این مطلب که به آمدن یا نیامدن خاتمی و هاشمی پرداخته است از راهبرد جدیدی سخن به میان آورده که در حال شکل‌گیری است. وی به نسخه‌ای که حجاریان در دوران اصلاحات برای تجدیدنظرطلبان می‌پیچید اشاره می‌کند و سپس به این نکته می‌پردازد که اکنون باید عکس این راهبرد را در جامعه پیاده کرد.

حجاریان استراتژی فشار از پایین، چانه‌زنی در بالا ـ نسخه بومی‌شده‌ استراتژی تیموتی گارتنراست مبنی بر فشار از بیرون، فروپاشی از درون ـ را ارائه کرده بود و حال این عنصر ملی ـ مذهبی از اختلاف در بالا برای باز شدن فضا برای اغتشاش و آشوب در جامعه سخن به میان آورده است. تقی رحمانی در این‌باره اینچنین می‌نویسد: «راهبرد چانه‌زنی در بالا و فشار از پایین به شکل ناخودآگاه وارونه و تبدیل به راهبرد اختلاف در بالا برای ایجاد فضا در جامعه می‌شود.

البته اگر جامعه‌محوران- بخوانید نیروهای سازمانی اغتشاش و آشوب- این ویژگی را درک و مطابق آن عمل کنند. این راهبرد درحال شکل‌گیری است اما قوام نیافته است.» بر پایه این خبر سایت امنیتی جریان فتنه نیز با انتشار اخبار دروغ و خلاف واقع درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 و ادعای دروغین تقلب در آن سال تلاش می‌کند با هیجانی کردن فضا و انتشار شایعات احساسات مردم را در جهت اهداف شوم خود تحریک کند و در واقع پازل بازتولید فتنه در جامعه را با انتشار این اخبار دروغ تکمیل می‌کند.

۱۳۹۲/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...