نسخه چاپی

استقبال هاآرتص از سخنان نامزدهای احتمالی انتخابات ایران

پس از اظهار نظر چند تن از سیاستمداران بلندپایه جمهوری اسلامی نسبت به رژیم صهیونیستی، رسانه های غربی و به ویژه صهیونیستی به تحلیل گفتمان جدید سیاسی بزرگان ایران پرداختند.

سایت خبری هاآرتص اظهار داشت: «تنوریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران داغ شده است و اسرائیل در حال تبدیل شدن به بخشی جداناپذیر در بحث های سیاسی سیاستمداران ایرانی است. چندی است کاندیداهای ریاست جمهوری ایران به سیاست محمود احمدی نژاد در قبال هولوکاست اخم کرده اند.»



در ادامه این سایت صهیونیستی به سخنان دکتر قالیباف و دکتر غلامعلی حداد عادل و علاءالدین بروجردی در رابطه با موضع رئیس جمهور کشورمان در مورد هولوکاست پرداخت و چنین آورد: «هفته گذشته، شهردار تهران گفت موضع دکتر احمدی نژاد در مورد هولوکاست به انقلاب اسلامی و ایران صدمه وارد کرده است. وی ابراز داشت ایران با یهود دشمنی ندارد. یهود یک دین الهی است. مشکل جمهوری اسلامی با صهیونیزم است. این نوع از موضع گیری به ضرر فلسطینی هاست و بهانه کافی به دست بزرگترین دشمن جهان اسلام می دهد و انکار هولوکاست بخشی از سیاست خارجی ایران نیست.»



نقل قول های این سایت صهیونیستی به اینجا ختم نشد و در ادامه به انتقادهای دکتر حداد عادل و علاءالدین بروجردی به موضع رئیس جمهور در موضوع هولوکاست اشاره نمود و افزود: «به نظر می رسد مطرح شدن این اظهارنظرها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران نوعی تغییر نگرش در سیاست خارجی این کشور نسبت به اسرائیل باشد چرا که رئیس جمهور اسبق ایران، اکبر هاشمی رفسنجانی، گفته است ایران با اسرائیل سر جنگ ندارد اما اگر کشورهای عربی با اسرائیل وارد جنگ شوند از حمایت ایران برخوردار خواهند شد.

15.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...