نسخه چاپی

رئال مادرید ناكام ماند

رئال مادرید با وجود پیروزی بر دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دورتموند و رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در حالی به مصاف هم رفند که تیم آلمانی اندوخته ی خوبی از بازی رفت داشت.

رئال مادرید در ده دقیقه نخست تیم برتر میدان بود و سراپا حمله شد اما گونسالو هیگواین و رونالدو دو فرصت مهم رئال را از دست دادند. شوک اول بازی مصدومیت ماریو گوتسه بود که جای خودش را به "گروبکروتس" داد.

دقیقه 14 مسعوت اوزیل در کمال ناباوری فرصت تک با تک را پاس نداد و به بیرون زد تا سلطان پاس گل در بدترین موقع ترک عادت کند.

در ادامه کمی از فشار حملات رئال کاسته شد تا دورتموند با حفظ توپ و بازی منطقی جلوی حملات پرتعداد رئال را بگیرد تا نیمه نخست با نتیجه بدون گل مساوی به پایان برسد.

رئال مادرید در نیمه نخست 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و در نیمه دوم بدون هیچ تغییری به میدان آمد. دورتموند نیز در آغاز نیمه نخست تعویضی نداشت تا دو تیم با همان بازیکنان نیمه نخست پای به نیمه دوم این مسابقه بگذارند.

دقیقه 51 روبرت لواندوفسکی می توانست برخلاف روند بازی دورتموند را پیش بیندازد اما ضربه دقیق این مهاجم لهستانی به دیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

دقیقه 62 ضربه گوندوگان از یک قدمی دروازه را لوژز با فوق واکنش دفع کرد.

در ادامه رئال مادرید باز هم سراپا حمله شد اما هر بار دفاع دورتموند به خوبی فضاهای دفاع خودشان را پوشش می دادند.

دقیقه 82 رئال مادرید توانست به گل برسد. کریم بنزما از یک قدمی دروازه به خوبی توانست گلزنی کند تا رئال به گل برسد تا رئال مادرید خیلی دیر به بازی برگردد.

دقیقه 88 رئال به گل دوم رسید . شوت راموس روی پاس بنزما رئال را به گل دوم رسید تا ادامه بازی بسیار هیجان انگیز باشد.

دورتموند 0 (4) رئال مادرید 2(1)

دیگر دیدار این مرحله را بارسلونا و بایرن مونیخ در نیوکمپ برگزار می کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...