نسخه چاپی

تحلیل سردار جوانی از بحران سوریه

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بحران آفرینی در سوریه یك نوع جبهه غربی، عربی و صهیونیستی برای مقابله با موضوع بیداری اسلامی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، یدالله جوانی با اشاره به بحران سوریه اظهار کرد: بحران آفرینی در سوریه یک نوع مقابله جبهه غربی، عربی و صهیونیستی با موضوع بیداری اسلامی است.

وی اضافه کرد: این جبهه غربی، عربی و صهیونیستی تصور می‌کرد در فضای تحولات منطقه می‌تواند کشور سوریه را که طی چندین دهه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده دستخوش تغییر و تحول کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروزه بعد از گذشت دو سال از پیدایش بحران در سوریه مشخص شده است که نظام و مردم سوریه قادرند از موجودیت خود در مقابل توطئه بیگانگان محافظت کنند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های مداخله کنندگان در سوریه آشکار شده است، تاکید کرد: کسانی که در سوریه در حال ایجاد کردن بحران هستند باید به حقوق ملت و مردم سوریه احترام بگذارند و برای رفع مشکلات به راهکارهای سیاسی تن دهند.

جوانی تصریح کرد: هر گونه اقدام مداخله‌جویانه دیگر در سوریه بر مشکلات مداخله‌کنندگان می‌افزاید و راحل‌های سیاسی را به بن بست می‌کشاند.

۱۳۹۲/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...