نسخه چاپی

طرح ویژه كواكبیان برای رابطه با آمریكا

مصطفی كواكبیان در مورد مذاكره با آمریكا گفت: در مجلس برنامه‌ای را ارائه دادم كه روابط ما و آمریكا طی شش ماه بهبود یابد و اكنون نیز بر آن پایبند هستم البته بر این نیز اعتقاد راسخ دارم كه در این زمینه خط قرمزهای نظام و رهبری باید رعایت شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان رئیس حزب مردم‌سالاری و از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در میز انتخاباتی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه مازندران در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی این دانشگاه در جمع دانشجویان به تبیین مواضع خود پرداخت.

کواکبیان در این نشست درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: به نظر من کل مذاکرات هسته‌ای بی‌فایده است و نتیجه‌ای ندارد زیرا تا زمانی که مذاکرات به‌صورت باخت ـ باخت است، دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

عضو سابق خانه ملت گفت: باید در مذاکرات به سمتی برویم که بازی برد ـ برد برای دو طرف ایجاد شود.

وی در مورد مذاکره با آمریکا نیز گفت: من در مجلس هم برنامه‌ای را ارائه دادم که روابط ما و آمریکا طی شش ماه بهبود یابد و اکنون نیز بر آن پایبند هستم البته بر این نیز اعتقاد راسخ دارم که در این زمینه خط قرمزهای نظام و رهبری باید رعایت شود.


کواکبیان در پایان با اشاره به اینکه در زمینه ولایت فقیه پنج کتاب نوشته است، گفت: امروز کسانی نسبت به پیروی بنده از ولایت فقیه اظهارنظر می‌کنند که خود حتی نمی‌دانند ولایت فقیه با چه حروفی نوشته می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...