نسخه چاپی

بازیكنان پرسپولیس ممنوع المصاحبه شدند

تمرین پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ملوان از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیكنان اصلی 35 دقیقه ریكاوری كردند و بازیكنان ذخیره كارهای تاكتیكی را مرور و فوتبال دستگرمی برگزار كردند.

تمرین پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ملوان از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی 35 دقیقه ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره کارهای تاکتیکی را مرور و فوتبال دستگرمی برگزار کردند.

در تمرین دیروز با پا به توپ شدن نقی زاده و پروویچ، کلیه مصدومان پرسپولیس جز پولادی بدون هیچ مشکلی در تمرینات فشرده شرکت کردند و مشکلی نداشتند. پولادی و قاضی در تمرین غایب بودند. البته قاضی غیبتش را اطلاع داده بود و گفته می شود غیبت دیروز او بی دلیل به ترک زودهنگام او از ورزشگاه آزادی در بازی شب گذشته نباشد.

علی کریمی اولین نفری بود که در تمرین حضور پیدا کرد و خودش دقایقی اختصاصی تمرین کرد. معدنچی و باقری دور زمین دویدند. باقری در صحبتی با بازیکنان دقایقی آنها را نصیحت کرد و از آنها خواست تا با تمرکز و آرامش بیشتری به گل محمدی و روزهای آینده کمک کنند.

بازیکنان ذخیره در پایان تمرین شوت زدند. ابراهیم شکوری بازیکن پیشین پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر شد. به نظر می رسید او برای جویا شدن از زمان گرفتن مطالباتش در تمرین حضور پیدا کرده بود. کادر فنی پرسپولیس دنبال این است آنالیز دقیقی از وضعیت سپاهان قبل از دیدار روز یکشنبه داشته باشد.

فیلم 5 بازی سپاهان به دست کادر فنی قرمزپوشان رسید. علی پروین قبل از سفرش به مالزی صبح دیروز با محمد رویانیان دیدار کرد و دقایقی با او درباره فینال جام حذفی و شرایط پرسپولیس گفت و گو کرد.

یحیی گل محمدی برای جلوگیری از هرگونه تنش در پرسپولیس به بازیکنان اعلام کرد از مصاحبه کردن تا بعد از فینال جام حذفی خودداری کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...