نسخه چاپی

حمله شهرك نشینان اسرائیلی به مسجدی در كرانه باختری

شهرك نشینان اسرائیلی در حالی كه پس از ضرب و جرح یك شهرك نشین تنش در منطقه بالا گرفته است، به یك مسجد فلسطینیان در شمال كرانه باختری حمله كرده و قسمت‌هایی از این مسجد را تخریب كرده‌اند.

اين حادثه روز سه شنبه (۱۰ ارديبهشت) روي داد و شهرک نشينان اسرائيلي در شهرهاي نابلس و طولکرم به فلسطينيان حمله، شماري از آنها را مجروح و خسارت هايي به اموال آنان وارد کردند.

غسان داگلاس يکي از مقامات فلسطيني که بر فعاليت هاي شهرک نشينان اسرائيلي در مناطق شمالي کرانه باختري نظارت دارد، گفت اسرائيلي ها دو اتوبوس مدرسه را نزديک شهرک غير قانوني ييزر در جنوب نابلس متوقف کردند و با سنگ به اين اتوبوس ها خسارت وارد کردند.

وي افزود در اين حمله بيش از ۲۰ دانش آموز فلسطيني زخمي شدند و اين حمله موجب وحشت و هراس دانش آموزان فلسطيني شد.

همچنين گروهي ديگر از شهرک نشيناني که چهره خود را پوشانده بودند، تقاطع ها در شهر نابلس را با آتش زدن لاستيک مسدود کرده و با پرتاب سنگ خودروهاي فلسطينيان را هدف قرار داده و به آنها خسارت وارد مي‌کردند.

همچنين شهرک نشينان اسرائيلي دهها درخت زيتون را در روستاهاي عصيره القبليه و عوريف در نزديکي نابلس به آتش کشيدند و به چندين دستگاه خودرو در شرق شهر طولکرم حمله کرده و به آنها آسيب وارد کردند.

پس از آن که يک شهرک نشين اسرائيلي صبح امروز نزديک ايست بازرسي زاتارا در نابلس مورد ضرب و جرح قرار گرفت و کشته شد، تنش در مناطق شمال کرانه باختري بالا گرفته است.

۱۳۹۲/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...