نسخه چاپی

عسگراولادي خبر داد:

پاسخ 80 درصد نامه‌های ارجاعی سفرهای دولت از سوی كمیته امداد

عکس خبري -پاسخ 80 درصد نامه‌هاي ارجاعي سفرهاي دولت از سوي كميته امداد

نماینده ولی فقیه در كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: كمیته امداد به 80 درصد نامه‌های مردمی كه در سفرهای استانی دولت به این نهاد ارجاع شده بود، پاسخ داد.

به گزارش نما و به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني كميته امداد امام خميني(ره)؛ حبيب‌الله عسگراولادي در دومین همایش الزامات تحقق شعار سال 92 که در مسجد حضرت ابوالفضل، مازندران برگزار شد، در جمع مر دم ساري افزود: حدود 2 میلیون نامه ارسالی، به کمیته امداد ارجاع و پاسخ 80 درصد نامه‌ها به صورت نقدی داده شد.

وي با اشاره به ضرورت مشاركت همه جانبه مردم در انتخابات پيش رو اظهار كرد: رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ای برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در حوزه تولید و خصوصی‌سازی فراهم کند.

وي افزود: رئیس جمهور ضمن قانونمداری، مشورت‌پذیري، قانون باور و استکبار ستیزی باید برای پیاده‌سازی عدالت اجتماعی ملت در جهان جدیت داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام خميني (ره) با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ای برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در حوزه تولید و خصوصی‌سازی فراهم کند، تصریح کرد: تحریم‌های دشمنان و محاصره اقتصادی سبب افزایش واردات برخی محصولات استراتژیک مردم به کشور شده است و دولت می‌توانست با مدیریت صحیح برنامه‌ریزی منطقی برای تنظیم بازار داشته باشد.

عسگر اولادی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید فضا را برای حضور بیشتر جوانان در تصمیم‌گیری صنعت و دانشگاه‌ها فراهم آورد که با این کار مانع فرار مغزها به خارج از کشور شود.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد تصریح کرد: اگر دولت قیمت تمام شده محصولات داخلی خود را به میزان واقعی ودر حد توان تولیدکننده و مصرف‌کننده برساند، بازار کشور از تولیدات داخلی با کیفیت اشباع می‌شود.

عسگر اولادی با اشاره به نصیحت رهبری در مشارکت حداکثری در انتخابات و جلوگیری از تضعیف دولت در ماه‌های آخر خدمت،گفت: هر فردي نتیجه اعمال خود را می‌بیند، اگر رئیس جمهور از ارزش‌ها فاصله بگیرد مردمی که به او رای دادند از او فاصله می‌گیرند.

عسگر اولادی در پاسخ به سوالی که نظر شما در مورد آیت‌الله مصباح و جبهه پایداری چیست، گفت: ایشان یک اسلام‌شناس بزرگ است و از 15 خرداد 42 تاکنون همواره نقش موثری در انقلاب داشته است و رهبری فرمودند، ایشان مطهری زمان است.

وی تاكيد كرد: نباید به عقب برگردیم بلکه باید با استفاده از تجربیات دولت‌های قبل وضعیت بهتری را برای کشور بسازیم.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...