نسخه چاپی

خاطره محسن رضایی از مناظره سال 88

«در مناظره طرف مقابل خیلی تلاش كرد كه من را از عصبی كند اما محسن رضایی روحیه رزمندگی دارد و تحملش بالاست، به من اهانت شد ولی به كسی توهین نكردم.»

محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و داوطلب انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شهر پرند با بیان اینکه ما باید نحوه اداره کشور را تغییر دهیم، گفت: معتقدم آدم‌ها و برخی از مسئولان سرجای خود نیستند. اگر سرجای خود قرار بگیرند 50 درصد مشکلات جمهوری اسلامی ایران حل و فصل می‌شود.

وی همچنین وحدت و انسجام را در حال حاضر امری بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: زمانی ما در موقعیت آرامی به سر می‌بریم و در آن فضا احزاب و تشکل‌ها می‌توانند با هم رقابت کنند حتی اصولگرایان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند اما در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم و 4 سال آینده جز سخت‌ترین شرایط کشور است؛ بنابراین باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و از دعوای سیاسی نیز بپرهیزیم.



به گزارش تسنیم، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در سال 88 خسارت‌هایی به ما وارد شد اما ما الان در سال 88 قرار نداریم. با تحریم‌های شدید غربی‌ها روبرو شده‌ایم بنابراین باید حواسمان به این تحریم‌ها باشد.

رضایی اضافه کرد: معتقدم دولت آینده باید دولتی فراگیر باشد، برای تشکیل دولت فراگیر ما نیاز به 2 عامل داریم که کارآمدی و استفاده از نیروهای معتقد به نظام و رهبری این 2 عامل را تشکیل می‌دهند. در دولت فراگیر می‌توان از نیروهای کارآمد و کسانی که به نظام و رهبری اعتقاد دارند استفاده کنیم، ما می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم، می‌توانیم این پیام را به کشورهای غربی برسانیم که اشتباه کرده‌اید ایران را تحریم کردید.



وی با تاکید بر اینکه بنده در سال 88 اخلاق را در انتخابات رعایت کرده بودم، خاطرنشان کرد: در مناظره طرف مقابل خیلی تلاش کرد که من را از عصبی کند اما محسن رضایی روحیه رزمندگی دارد و تحملش بالاست، به من اهانت شد ولی به کسی توهین نکردم.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...