نسخه چاپی

پخش بنرهای مشایی

با حضور احمدی‌نژاد و مشایی در این مراسم برخی از عوامل اجرایی به حاضرین توصیه می‌كردند كه این بنرها را ایستاده در دستان خود داشته باشند تا نمایان باشد.


محمود احمدی‌نژاد كه با همراهي اسفنديار رحيم مشایی و تعدادی از وزرا به استان گيلان سفر كرده، در مراسم "حماسه حضور" شرکت کرد.

قبل از آغاز این مراسم به سياق ساير برنامه‌هايي كه با عنوان حماسه حضور با حضور مشايي و احمدي‌نژاد در استان‌هاي سمنان، خوزستان، اصفهان و آذربايجان شرقي تشكيل شد، پرچم‌های ایران به میهمانان اين ويژه‌ برنامه در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري داده شد و اين در حاليست كه اغلب مدعوین این مراسم از دانش‌آموزان دبیرستانی دختر و پسر هستند همچنین تعدادی از کارمندان بخشداری‌های استان گیلان نیز در جمع میهمانان حضور دارند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، قبل از حضور احمدي‌نژاد در جمع میهمانان مجری برنامه از آنها خواست تا در جای خود ایستاده و پرچم‌های ایران را همزمان با سرودي که در حال پخش بود تکان دهند.
از نکات قابل توجه این مراسم می‌توان به پخش بنرهایی توسط برخي از مسئولان دولتي با عکس‌هاي مشایی اشاره کرد که در بنر اول جمله "ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم" حک شده بود.

همچنین با حضور احمدی‌نژاد و مشایی در این مراسم برخی از عوامل اجرایی به حاضرين توصيه مي‌كردند كه این بنرها را ایستاده در دستان خود داشته باشند تا نمایان باشد.
در این مراسم شعارهایی مانند "احمدی زنده باد، مشایی پاینده باد"، "چپ، راست، کارگزار،‌ علیه اسفندیار" از سوی برخي از حضار سر داده شد.

گفتنی است در این مراسم استاندار گیلان حضور نيافت که عوامل اجرایی این مراسم علت این مسئله را اينگونه اعلام کردند که چند نفر را فرستاده‌ایم تا بررسی کنند که چرا استاندار نیامده است.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...