نسخه چاپی

پلاك تقلبی بنز بازیكن استقلال دردسرساز شد

ستاره استقلال پس از انتقال خودرو بنز خود به پاركینگ پلیس امنیت، حالا با اتومبیل هم تیمی‌اش به محل تمرین می‌‌رود.

اين فصل از رقابت‌هاي ليگ‌برتر براي يكي از ستاره‌هاي استقلال خوشايند نبود. اين بازيكن كه ابتداي فصل تصور مي‌‌كرد يكي از مهره‌هاي قابل اطمينان امير قلعه‌نويي مي‌‌باشد و حضور پرحرف و حديثي در جمع آبي‌پوشان داشت، نتوانست آنطور كه انتظار مي‌‌رفت توانايي‌هاي خود را نشان بدهد تا رفته‌رفته قلعه‌نويي از او نااميد شود و اين بازيكن را به نيمكت ذخيره‌ها زنجير كند.


اما به نظر مي‌‌رسد فصل كابوس‌وار اين ستاره استقلال همچنان ادامه داشته باشد زيرا در روزهايي كه قلعه‌نويي‌ اعتقادي به بازي او ندارد با بدشانسي ديگري روبه‌رو شد. جريان از اين قرار بود كه بازيكن مذكور چند روز پيش با دريافت قسمتي از قرارداد خود تصميم مي‌‌گيرد تا اتومبيل خود را عوض كند و يك بنز آخرين مدل سفيد بخرد. اين بازيكن توسط برادر همسرش با فردي آشنا مي‌‌شود كه مدعي است بدون حضور مالك در مركز تعويض پلاك؛ اقدامات لازم را انجام مي‌‌دهد و پلاك جديد را به در منزل ستاره استقلال مي‌‌آورد.


اين بازيكن هم كه نمي‌‌خواست در مكان شلوغي مانند مركز تعويض پلاك حضور يابد با پرداخت مبلغي به فرد مورد نظر وكالت تعويض پلاك به او مي‌‌‌دهد. اين فرد شياد پس از 3 روز برمي‌گردد و پلاك جديد را بر روي خودرو بنز بازيكن استقلال نصب مي‌‌كند. ستاره آبي‌پوشان هم بي‌‌اطلاع از همه‌جا با اين پلاك در سطح شهر تردد مي‌‌كند تا اين‌كه خودرويش از سوي پليس تهران توقيف مي‌‌شود.


اين بازيكن در حال تردد در اتوبان شيخ فضل الله بود كه با اخطارهاي مكرر ماموران پليس متوقف شد و پس از آن فهميد كه پلاك تقلبي در اختيار او قرار گرفته است البته اين بازيكن بلافاصله مشخصات فردي كه پلاك را در اختيارش قرار داد را فاش مي‌‌كند و مجرم نيز در حالي كه قصد ترك تهران به مقصد اصفهان را داشت دستگير مي‌‌شود.


حال پس از اين اتفاق ستاره استقلال به علت اقدام به تعويض پلاك غيرقانوني نيز متهم است و بايد منتظر دادگاه فرد مجرم باشد تا ببيند براي او چه حكمي صادر خواهد شد.


ستاره استقلال پس از انتقال خودرو بنز خود به پاركينگ پليس امنيت حالا با اتومبيل هم تيمي‌اش به محل تمرين مي‌‌رود.


ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه سال گذشته هم مجتبي جباري خودرو شورلت كوربي خريد و اين اتومبيل را پس از سپردن به فردي ناشناس براي تعويض پلاك ديگر نديد.
روزنامه نود

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...