نسخه چاپی

پاسخ رضایی به سوالی درباره جام زهر/ پیش بینی درست برادر محسن

«الان را ببینید آیا ما در محاصره شدید اقتصادی نیستیم؟ آیا اعراب را مقابل ما قرار نداده‌اند؟ این نشان می‌دهد كه تحلیل‌های من غلط از آب درنیامده است.»

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محسن رضایی، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و داوطلب انتخابات ریاست‌ جمهوری به سوالات نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شهر پرند پاسخ داد.



برنامه اقتصادی محسن رضایی برای انتخابات سال 92 چیست؟ این اولین سوال یکی از نمازگزاران شهر پرند از این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بود که وی در پاسخ گفت: برنامه من نوسازی اقتصادی است، معتقدم باید اقتصاد را به تعمیرگاه ببریم تا نو شود؛ تشکیل ایالت‌های اقتصادی، کنترل تورم، پرداخت یارانه سبز به کشاورزان و تشکیل کسب‌وکارهای خانوادگی از دیگر برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی در انتخابات سال 92 است.



این کاندیدای ریاست جمهوری درباره اینکه با چه رمزی در انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت خواهید کرد، اظهار داشت: رمز بنده در انتخابات سال 88 یازهرا بود و بنا دارم در این دوره از انتخابات با رمز یاابوالفضل وارد صحنه شوم، حضرت ابوالفضل مشکل‌گشا است.



رضایی در پاسخ به این سوال که آیا شما در نوشاندن جام زهر به امام نقش تاثیرگذاری داشتید؟ یادآور شد: متاسفانه یک عده از بچه‌های جنگ و انقلاب سوءاستفاده می‌کنند در حالی که نباید به دستاوردهای جنگ آسیبی وارد شود؛ این عده می‌خواهند با مطرح کردن جام زهر بگویند که ما در جبهه‌های جنگ شکست خوردیم در حالی که اینگونه نبود، این ما بودیم که پیروز شدیم البته من منکر این موضوع نیستم که یک عده از سیاسیون می‌خواستند نظرات خود را به امام تحمیل کنند.



وی در خصوص رابطه ایران با آمریکا نیز افزود: آمریکا به دنبال مذاکره نیست، مذاکره را برای مذاکره می‌خواهد به دنبال براندازی است؛ آنها اول حسن‌نیت خود را به ما نشان دهند و بعد در خصوص مذاکره با ایران سخن بگویند، اگر صادقانه عمل کردند آنگاه می‌توان در خصوص مذاکره صحبت کرد.



دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد اینکه چرا پیش‌بینی‌های محسن رضایی مدام غلط از آب در می‌آید، گفت: این قضاوت اشتباه است چرا که تحلیل‌های من همواره درست بوده است؛ کافی است سند شهید باقری را مطالعه کنید، این شهید بزرگوار در 13 بهمن 1360 در جمع رزمندگان گفته بود برادر محسن در جمع ما فرماندهان حاضر شده بود و گفته بود آمریکا از جنگ، کودتا و بنی‌صدر به نتیجه نرسید؛ از این رو در آینده 2 کار را علیه ما انجام می‌دهد، کار اول آن است که ایران را منزوی کنند و کار دوم هم محاصره شدید اقتصادی ماست. می‌خواهند ایران را به جای اسرائیل در مقابل اعراب قرار دهند این گفته‌ها را شهید باقری به نقل از من 30 سال پیش مطرح کرده بود؛ الان را ببینید آیا ما در محاصره شدید اقتصادی نیستیم؟ آیا اعراب را مقابل ما قرار نداده‌اند؟ این نشان می‌دهد که تحلیل‌های من غلط از آب درنیامده است.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...