نسخه چاپی

پیام جدید آمریكایی ها به اصلاح طلبان

پیغام امریكا به اصلاح طلبان: كاندیدای اجماعی و حداكثری را به میدان بیاورید

منابع اطلاعاتی به «ایران هسته ای» گفتند دولت امریکا پالس هایی در این باره که علاقمند است کدام کاندیدا در ایران بر سر کار بیاید به داخل ایران ارسال کرده است.

این منابع روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 (اول می 2013) به «ایران هسته ای» گفتند گزارش هایی در اختیار دارند که نشان می دهد دولت امریکا ویژگی های کاندیدای مدنظر خود در انتخابات ریاست جمهوری را از طریق بخی کانال ها به اطلاع چند چهره سیاسی خاص در ایران رسانده است.

این منابع تاکید دارند که این رفتاری غیرمنتظره از سوی امریکاست و نشان دهنده آن است که این کشور حقیقتا به تبعات انتخابات ریاست جمهوری در ایران امید بسته است.

یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز 24 خرداد 1392 (14 ژوئن 2013) برگزار می شود.

یک منبع مطلع به «ایران هسته ای» گفت: «امریکایی ها از کانال های مرتبط با نهضت آزادی پیامی به داخل ایران ارسال کرده اند که در آن ویژگی های کاندیدای مدنظر آنها ذکر شده است».

این منبع ادامه داد: «پیام امریکایی ها دارای جزئیات مهمی است. آن مقدار که می توان علنا درباره آن حرف زد مسئله این است که امریکایی ها گفته اند از دید آنها جریان اصلاح طلب در ایران باید یک کاندیدای حداکثری و اجماعی را به صحنه بیاورند».

وی ادامه داد امریکای ها همچنین از اصلاح طلبان خواسته اند سراغ گزینه ای بروند که رد صلاحیت نشود.

همچنین کارشناسان این موضوع را تایید می کنند که تلاش امریکایی ها برای تشدید عملیات جمع آوری خود از محیط داخلی ایران از طریق سفارتخانه های اروپایی در تهران بسیار جدی شده است.

برخی منابع احتمال می دهند اتباع امریکا و ماموران اطلاعاتی این کشور در پوشش دیپلمات های برخی کشورهای دیگر وارد ایران شده باشند.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...