نسخه چاپی

من و حداد عادل صریح ترین موضع را داشتیم

دكتر ولایتی: من و حداد عادل صریح‌ترین موضع را در مقابل فتنه اتخاذ كردیم؛ نكته اساسی این است كه در مقابل جریان انحرافی هم باید موضع‌گیری صحیح داشت و كسانی كه در مقابل انحراف هر نوع سكوتی دارند مانند افرادی هستند كه در فتنه جزو ساكتین بودند.

علی اکبر ولایتی در جمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه در حسینیه آیت‌الله مرعشی در پاسخ به سوال یکی از روحانیون مبنی بر عضویتش در ائتلاف سه‌گانه اظهار کرد: در حال حاضر تعداد کاندیداها زیاد هستند بنابراین با هدف جلوگیری از تک‌روی ائتلاف‌هایی تشکیل شده و ما سه نفر هم از ابتدا این تعداد نبودیم بلکه مذاکراتی صورت گرفته و ما انتخاب شدیم و باز هم جلساتی خواهیم داشت تا در نهایت یک نفر انتخاب شود.



سوال دیگری که از ولایتی شد در مورد کناره‌گیری‌اش در صورت ورود هاشمی به انتخابات بود که وی در جواب گفت: این کار را نمی‌کنم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در جواب سوال دیگری خاطرنشان کرد: مردم باید این فرصت را داشته باشند که مناظره‌ها را ببینند و نظرات را بشنوند و قدرت تشخیص پیدا کنند.



کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل انتخاب یک نفر از میان ائتلاف سه نفره بیان داشت: نظر ما این است که همه اصولگرایان در نهایت به یک نامزد برسند؛ مذاکراتی هم با علما و بزرگان صورت می‌گیرد تا بتوانیم به کاندیدای اصلح برسیم.



سوال دیگری که از ولایتی شد در مورد ساکتین فتنه بود و او در جواب گفت: هر کس خلاف نظری که رهبر معظم انقلاب در سال 88 و طی خطبه‌های نماز جمعه بیان فرمودند رفتار کند در فتنه شریک بوده یا اگر موضع نگرفته ساکت است و این امتحان بزرگی بود که برخی در آن مردود شدند؛ باید مراقب باشیم که برخی عیوب خود را زیر این پوشش پنهان نکنند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری عنوان داشت: من و حداد عادل صریح‌ترین موضع را در مقابل فتنه اتخاذ کردیم؛ نکته اساسی این است که در مقابل جریان انحرافی هم باید موضع‌گیری صحیح داشت و کسانی که در مقابل انحراف هر نوع سکوتی دارند مانند افرادی هستند که در فتنه جزو ساکتین بودند.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...