نسخه چاپی

مشاركتی‌ها آرزوی خود را تبدیل به خبر می‌كنند!

مشاور خاتمی می‌گوید با توجه به شناختی كه از وی دارد، خاتمی كاندیدا نمی‌شود.

صادق خرازي در خصوص اجماع اصلاح‌طلبان گفت: مشکل اصلي اصلاح‌طلبان اين است که رهبري اصلاح‌طلبي هنوز نتوانسته است که به موقعيت استراتژيک خودش پي ببرد و بتواند همه جريان‌ها و نحله‌هاي اصلاح‌طلبي را دور خودش جمع کند. وي در مصاحبه با تسنيم در مورد حضور خاتمي در انتخابات اظهار داشت: خاتمي در انتخابات شرکت نمي‌کند و دلايل خودش را هم قبلا اعلام کرده است.

مشاور خاتمي در پاسخ به اين سؤال که برخي از اعضاي حزب مشارکت از کانديداتوري خاتمي مي‌گويند، تصريح کرد: آنها علاقه خودشان را گفته‌اند، با توجه به شناختي که از خاتمي و مسائل کشور دارم، بعيد مي‌دانم خاتمي به تصميمي برسد که در انتخابات حضور يابد.
خرازي در خصوص مکانيزم اصلاح‌طلبان براي رسيدن به اجماع گفت: آنچه که در اين مجموعه مهم است، اين است که بزرگان اصلاح‌طلب هنوز نتوانستند به يک جمع‌بندي برسند و اميدوارم در روزهاي آينده به آن جمع‌بندي برسند و بتوانند کسي را معرفي کنند

يادلين: ايران به خطوط قرمز اسرائيل مي‌خندد

وزير دفاع آمريكا اعلام كرد: نمي‌داند سياست فعلي دولت متبوع وي آيا مي‌تواند باعث مهار برنامه هسته‌اي ايران شود يا نه.
به گزارش «نشنال ريويو آن‌لاين»، هيگل در يكي از پايگاه‌هاي هوايي آمريكا در جنوب غرب آسيا به خبرنگاران گفت: نمي‌دانم تلاش‌هايي كه براي برخورد با ايران- از جمله تحريم‌هاي اقتصادي- صورت مي‌گيرد باعث تغيير نگرش ايراني‌ها درباره دستيابي به تسليحات هسته‌اي يا آن چيزي كه ما تصور مي‌كنيم هدف آنهاست، خواهد شد يا خير.

نشنال ريويو به نقل از گزارش ماه گذشته روزنامه «واشنگتن پست» نوشت، هرچند ايران در حال حاضر با شديدترين تحريم‌ها در طول تاريخ مواجه است اما، كارشناسان مي‌گويند، اين كشور با استفاده از تركيبي از تاكتيك‌هاي هوشمندانه سياسي، و سرسختي توانسته است ايستادگي در برابر فشارها را سامان دهد.

همزمان عاموس يادلين رئيس سابق سازمان اطلاعات اسرائيل گفت: كه ايراني‌ها از يك سال پيش، از خط قرمز اسرائيل در مورد پرونده هسته‌اي عبور كرده و به اين خطوط اسرائيلي‌ها مي‌خندند.روزنامه «يديعوت احرونوت» كه اين سخنان را منتشر كرده، نوشت: روند اعتراض‌ها در تل‌آويو عليه پرونده هسته‌اي ايران در حالي زياد مي‌شود كه ايران همچنان از پيشرفت برنامه‌هاي هسته‌اي خود خرسند است.
اين روزنامه صهيونيستي افزود: اعتماد اسرائيل به آمريكا نه تنها نسبت به پرونده هسته‌اي ايران، بلكه نسبت به بحران سوريه و تحولات آن خدشه‌دار شده است.

يديعوت احرونوت به نقل از محافل سياسي رژيم صهيونيستي نوشت: تل‌آويو در مورد وضع خطوط قرمز آمريكا براي پرونده هسته‌اي ايران با مشكل اعتمادسازي روبرو شده و اين مشكل براساس تجربه‌هايي است كه اسرائيل در اين زمينه در گذشته داشته است.
يديعوت احرونوت در پايان نوشت: اسرائيل در عصر حاضر نسبت به طرح‌هاي آمريكا در مورد رسم خطوط ممنوعه براي پرونده هسته‌اي ايران، اعتماد ندارد.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...