نسخه چاپی

عكسی جنجالی از یك پرسپولیسی با مشتری یك میلیاردی

مدیر اجرایی باشگاه گهر دورود گفت: ‌اگر كسی عكسی از هدایتی با دستبند دارد، نقدا یك میلیارد تومان آن را می‌خرم.

وی در مورد شایعه دستگیری حسین هدایتی گفت:‌ روز گذشته با هدایتی شخصا صحبت کردم و چنین چیزی را کاملا تکذیب می‌کنم. از روزی که وارد فوتبال شدیم در هر مقطع برایمان داستانی درست کردند و هر بار به نوعی ما را به حاشیه بردند.

وی در مورد اینکه یکی از سایت‌ها مدعی شده از هدایتی عکسی با دستبند دارد، عنوان کرد: اگر شخصی عکسی از هدایتی با دستبند دارد و آن تصویر حقیقی باشد این عکس را به قیمت یک میلیارد تومان به صورت نقد خریداری خواهم کرد. متاسفانه بعضی‌ها که نمی‌خواهند هدایتی در فوتبال حضور داشته باشد، هر بار از این طریق برای او حاشیه‌سازی می‌کنند.

خروطی با تاکید بر اینکه باید به بخش خصوصی کمک کرد، افزود: به جای اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه دست به دست هم دهیم تا به سمت خصوصی‌سازی برویم متاسفانه عده‌ای نمی‌گذارند بخش خصوصی موفق شود. مگر دیدن یک نفر در کلانتری و دادسرا می‌تواند دلیل بر مجرمیت باشد، شاید شخصی کاری داشته و به آنجا رفته است. بارها خودم به همراه هدایتی برای دنبال کردن کار برخی زندانی‌ها به دادسرا رفتیم. اعلام کردن این قبیل بحث‌ها یک مقدار ناجوانمردانه است. ممکن است در جایی هم برای برخی مشکلاتی ایجاد شود اما نباید این قضایا و مسائل را به ورزش ارتباط دهیم. هدایتی از این نوع برخوردها بسیار ناراحت است و نباید او را دلزده کنیم تا از فوتبال برود.

وی در مورد اینکه آیا فصل بعد به کار خود در گهر ادامه خواهند داد، گفت: روز اولی که دوست عزیزم حسین هدایتی به من اعلام کرد که به گهر بروم به ایشان گفتم برای این 10 مسابقه در این تیم حضور می‌یابم و هر کمکی که از دستم بر بیاید برای مردم پرشور و شعف لرستان انجام خواهم داد. به دلیل گرفتاری‌ها و مشکلات زیاد خودم نمی‌توانم دیگر اینجا حضور پیدا کنم اما حضور هدایتی بستگی به نظر خودش دارد.

خروطی در مورد اینکه آیا پول مایلی‌کهن برای ساخت ورزشگاه پرداخت شد و ساخت این مجموعه چه روندی دارد، گفت: مایلی‌کهن اعلام آمادگی کرده که قراردادش را برای ساخت ورزشگاه پرداخت کند اما دیگر انجام این کار بر عهده خودش نیست. چیزی که من از ساخت ورزشگاه از شاهدان این موضوع شنیدم این است که متاسفانه پیشرفتی در کار وجود نداشته است.

مدیر اجرایی گهر در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه حل شده است، خاطرنشان کرد: با کسر 5 درصد مالیات و سهم هیئت فوتبال حدود 70 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. طبق مقررات فدراسیون و سازمان لیگ تا پایان قرارداد را طبق قانون پرداخت می‌کنیم. در مورد بحث محل اسکان و هتل‌ها آن بخشی که مربوط به زمان مدیریت ما بوده هیچ بدهی باقی نگذاشتیم و الحمدلله مشکل مالی نداریم.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...