نسخه چاپی

مایلی‌كهن: 500 نفر باید پروین را می‌پاییدند!

سرمربی گهر دورود در واكنش به اظهارات علی پروین گفت: 500 نفر باید او را می‌پاییدند.


به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد مایلی‌کهن درباره حضورش در تمرین امروز ( چهارشنبه) پرسپولیس گفت: برای دیدن تمرین نیامدم؛ بلکه سردار رویانیان محبت کرده و ما جزو هیات مدیره موسسه بهزیستی پرسپولیس شدیم. امروز اولین جلسه این موسسه بود که همزمان با تمرین پرسپولیس شد.

وی درباره خداحافظی مهدوی‌کیا و اینکه وی گفته بود فوتبالش را مدیون مربیانی مثل محمد مایلی‌کهن است، اظهار داشت: مهدوی‌کیا به من لطف دارد. وی جزء بهترین‌ها بوده و شانس من بود که آن زمان سرمربی تیم ملی شوم تا این بازیکن ارزنده را معرفی کنم. مهدوی‌کیا را از قبل می‌شناختم و وی را آن زمان که در بانک ملی بازی می‌کرد زیر نظر داشتم. به غیر از مهدی‌کیا بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، علی موسوی و جواد کاظمیان نیز بودند که آنها را تحت نظر داشتیم.

سرمربی گهر دورود اضافه کرد: الان افسوس می‌خورم که می‌توانستیم تیم ملی بهتر از سال‌های 96 و 98 داشته باشیم اما دیدگاه‌ها اینطور نیست. وقتی به توانایی بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا رسیدیم او را به تیم ملی دعوت کردیم. مهدوی‌کیا زمانی که 18 سالش بود به تیم ملی دعوت شد. البته برای مقطعی که مهدی را دعوت کردیم ترافیک زیادی در خط حمله وجود داشت و بازیکنانی مثل علی دایی، خداداد عزیزی، علی موسوی و... بازی می‌کردند و جا برای بازی دادن به مهدوی‌کیا کم بود اما بعدها تغییر پست دادیم و وی را به پیستون راست آوردیم که فوق‌العاده خوب جواب داد و 2 گل زیبا نیز به تیم ملی چین زد.

مایلی کهن تصریح کرد: اکثر بچه‌های ما توانمندی بالایی دارند و خیلی‌ها هدف بزرگی برای خود انتخاب می‌کنند. دیدگاه‌های مهدوی‌کیا بزرگ بود و به خاطر همین به اهدافش رسید. وی مانند درختی که پس از سال‌ها رشد تواضع و فروتنی‌اش نمایان می‌شود، رشد کرد. مهدی رکورددار حضور به عنوان لژیونر در آلمان است که جزو بهترین‌ کشورها از لحاظ فوتبالی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره فینال جام‌حذفی بین پرسپولیس و سپاهان گفت: همه شما دیدار شب گذشته رئال‌مادرید و دورتموند را تماشا کردید.علیرغم اینکه صداوسیما زحمت زیادی می‌کشد اما آخر بازی را قطع می‌کند در حالی که زیباترین لحظات بازی در آن موقع است. در مجموع دو بازی رفت‌وبرگشت دورتموند به مرحله بعد صعود کرد اما در بازی نه جنگی بود و نه درگیری بین تماشاگران رخ داد. بازیکنان با روی گشاده همدیگر را در آغوش کشیدند. بنابراین فوتبال یک موهبت الهی است.

سرمربی گهر گفت: آیا با حذف رئال‌مادرید آمال و آرزوهای آنها به پایان رسید؟ با وجود اینکه برای رئالی‌ها سخت بود که به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسند اما پس از پایان بازی هواداران آنها بازیکنان را تشویق کردند.

مایلی کهن با بیان اینکه فینال جام‌حذفی بین دو باشگاه بزرگ انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و ریشه شاهین را دارد. بعدها شاهین به نام پیکان تغییر نام داد که پس از منحل شدن آن تبدیل به پرسپولیس شد. سپاهان نیز از همین شاهین آمده است. خیال نکنیم اگر این بازی تمام شد یعنی کل مسابقات تمام شده است. این قهرمانی‌ها وجود دارد و چیزی که باقی می‌ماند ارزش‌های واقعی آن است. از شما یک سوال دارم، آیا قهرمان 6 سال پیش لیگ‌برتر را به یاد دارید یا حرکت امین متوسل‌زاده را؟ پس باید از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی گهر در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا در ورزشگاه حضور پیدا خواهید کرد گفت:‌ بعد از خدا و پدرمادرم هر چه دارم از پرسپولیس است اما همیشه دیدگاهم برای حضور در ورزشگاه برای حمایت از فوتبال بوده است.

مایلی‌کهن در خصوص صحبت‌های علی‌پروین در برنامه 90 اظهار داشت: پروین اعلام کرد بعضی از بازیکنان الواط بودند ولی ما هم شیطان بودیم! ما نیز علی‌ پروین را دوست داریم. هنوز بعضی‌ها متوجه نشدند که منظورم از اتوبان یکطرفه چه بود. گفتم اتوبان من و پروین یکطرفه بوده یعنی اینکه ما موظف هستیم به وی احترام بگذاریم. الان اگر پروین را ببینم و دستم در جیبم باشد دستانم را از جیبم بیرون می‌آورم اما از آن طرف اتوبان هم می‌خواهم احترام وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: در گذشته ما یکسری را می‌پاییدیم ولی 500 نفر باید علی ‌پروین را می‌پاییدند!

سرمربی گهر در خاتمه درباره خرابی ورزشگاه قیطریه گفت: پیگیر این مسئله هستیم.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...