نسخه چاپی

وعده رئیس جدید AFC برای فوتبال آسیا

رئیس جدید كنفدارسیون فوتبال آسیا وعده ایجاد تغییر، ریشه‌كن كردن فساد دوران رئیس قبلی و ایجاد اتحاد در نهاد حاكم بر فوتبال قاره كهن را داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس 43 ساله جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از کسب رای اعتماد اعضای AFC برای تصدی ریاست این نهاد، وعده داد، فوتبال قاره کهن را از فسادی که در دوره محمد بن همام احاطه‌اش کرده بود نجات داده و تمامی اعضای آن را دوباره با هم متحد خواهد کرد.

شیخ سلمان در شرایطی با کسب 33 رای از 46 رای ممکن در همان دور اول انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروز شد و روی کار آمد که برای محقق کردن وعده‌هایش 2 سال، یعنی مدت زمان باقی‌مانده تا پایان دوره 4 ساله محمد بن‌همام، رئیس قطری پیشین AFC که به خاطر فساد از سوی فیفا مادام العمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شده‌ است، زمان دارد.

وی اظهار داشت: ماموریت من دوباره متحد کردن کنفدراسیون فوتبال قاره آسیاست. ماموریت من هدایت خانواده AFC به سوی آینده‌ای درخشان، آینده‌ای که پیشرفت و کمال در انتظارش نشسته و آینده‌ای که بر پایه مدیریت خوب و یکپارچگی و اتحاد اعضایش شکل گرفته، است.

شیخ سلمان در ادامه اظهار داشت: امروز من مفتخر و خوشحالم که اعضای خانواده فوتبال آسیا را در کنار هم می‌بینم. خوشحالم از اینکه اعضای خانواده AFC کنار هم زیر یک سقف در پایتخت فوتبال آسیا گردهم آمده‌اند. ما به اصلاحات اساسی و کامل نیاز داریم. ما کنفدراسیونی می‌خواهیم که در آن تصمیم‌گیرنده‌ها مسئولیت‌پذیر و جوابگو باشند.

رئیس جدید AFC در خاتمه تصریح کرد: امروز خانواده فوتبال ‌آسیا در نقطه تقاطع قرار دارد. امروز ما این قدرت را داریم که فصل قبلی را از دفتر تاریخ AFC محو کنیم و فصل جدیدی بنویسیم. همه باید گوشه‌ای از مسئولیت این پروسه واضح، باز و مهم را بر عهده بگیریم. رئیس فعلی، ژان ژیلونگ این روند را با موفقیت آغاز کرده است و ما باید از او به خاطر قبول این مسئولیت در چنین برهه حساسی قدردانی کنیم. هدف ما پاک کردن گذشته و روشن و بی شک و شبهه کار کردن برای آینده است.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...