نسخه چاپی

لوانته به اتهام تبانی تحت پیگرد قرار گرفت

عکس خبري -لوانته به اتهام تباني تحت پيگرد قرار گرفت

تیم لوانته به اتهام تبانی در دیدار مقابل دپورتیوو لاكرونیا در لیگ فوتبال اسپانیا تحت پیگرد قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، اين تيم که در ميانه‌هاي جدول لاليگا قرار دارد، ماه گذشته با نتيجه 4 بر صفر مقابل دپورتيوو لاکرونيا که در منطقه خطر قرار داشت، شکست خورد؛ نتيجه‌اي که باعث شد خاوير بارکرو، هافبک لوانته بين دو نيمه هم‌تيمي‌هايش را به کم‌کاري متهم کند.

با اين حال بارکرو پس از آن از هم‌تيمي‌هايش عذرخواست و گفت: از همه و به خصوص 4 بازيکني که به اشتباه آنها را متهم کردم، عذر مي‌خواهم. من اشتباه کردم که آنها را به کاري که انجام نداده بودند، متهم کردم.

با وجود عذرخواهي بارکرو، هيئت مديره ليگ فوتبال فوتبال اسپانيا تصميم گرفت تحقيقات خود را در خصوص اين مسئله آغاز کند؛ اما از اظهار نظر در خصوص اين موضوع خودداري کرد.

سخنگوي ليگ اسپانيا اظهار داشت: هر بازي که مشکوک به تباني باشد، با تمام ابزار و امکانات لازم مورد بازرسي قرار مي‌گيرد.

موضوع تباني اخيرا پس از اينکه بازرسان فاش کردند که شواهدي را به دست آورده‌اند که نشان مي‌دهد بازي‌هاي داخلي و بين‌المللي زيادي در سراسر جهان تحت تأثير تباني قرار داشته‌اند، بسيار شايع شده است.

خاوير تباس، رئيس جديد ليگ فوتبال اسپانيا وعده داد که تباني را در بازي‌هاي اين کشور ريشه‌کن کند؛ هرچند هيچ نشانه‌اي وحود ندارد که او به بازي‌هايي که سنديکاهاي شرط‌بندي نتيجه آنها را رقم مي‌زنند اشاره کرده باشد، بلکه منظور او بيشتر باشگاه‌هايي بود که دريافت پولي را براي شکست مقابل تيم‌هاي در خطر حذف مي‌پذيرند.

وي اخيرا در مصاحبه‌اي گفته است: بايد يک گام ديگر براي تقبيح چيزي که در حال رخ دادن است، برداريم اما اين اتفاق دارد مي‌افتد. اين کار بايد انجام شود و باشگاه‌ها با من موافق هستند.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...