نسخه چاپی

رد پای دو استقلالی و یك پرسپولیسی در پرونده تبانی

2 بازیكن سابق استقلال در پرونده تبانی فوتبال ممنوع الفعالیت شدند.

به گزارش نما به نقل از جام، مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاشند تا هرچه سریعتر در مورد پرونده تبانی در لیگ دسته اول به نتیجه برسند و رای خود را در مورد این پرونده جنجالی اعلام کنند.

این در حالی است که پیگیری ها نشان داد که در حال حاضر 4 چهره فوتبالی که با این پرونده در ارتباط هستند تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدند تا رای نهایی در موردشان صادر و اعلام شود. بنا به اظهارات مقامات ذیربط در این پرونده، همچنان تحقیقات در خصوص افراد مختلف در جریان است و چه بسا بر تعداد محرومان در این پرونده افزوده گردد.

تا کنون رد پای دو بازیکن سابق تیم استقلال که یکی از آن ها مدت قابل توجهی بازوبند کاپیتانی آبی پوشان تهران را نیز بر بازو می بسته و در بین هواداران هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده در زمره متهمان پرونده تبانی قرار دارد و حکم محرومیت این دو استقلالی سابق نیز صادر شده.

اما گفته می شود که یک بازیکن سابق پرسپولیس هم که البته از سابقه چندان طولانی هم در پرسپولیس ندارد در این تبانی در رده متهمان قرار دارد و احتمال اینکه این پرسپولیسی سابق هم با حکم محرومیت مواجه شود وجود دارد.

البته نام فراز کمالوند هم به طور رسمی از سوی مسئولان فدارسیون فوتبال اعلام شده است. احتمال دارد این 4 نفر برای همیشه از فعالیت در فوتبال محروم شوند.

۱۳۹۲/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...