نسخه چاپی

افزایش كشته های تصادف اهواز- اصفهان

با فوت دو نفر از از مجروحان تصادف یك دستگاه اتوبوس و یك دستگاه كامیون در محور اهواز - اصفهان، تعداد كشته های این حادثه به 17 نفر افزایش یافت.

به گزارش نما رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تائید این خبر به مهر، گفت: لحظاتی پیش دو نفر دیگر از مصدومان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون در بیمارستان طالقانی اهواز فوت کردند و تعداد کشته های این تصادف دلخراش به 17 نفر رسید.

علیرضا نجفی اظهار کرد: این تصادف ظهر روز پنج شنبه در حوالی شهرستان هفتکل صورت گرفت که در جریان آن پنج نفر از حادثه دیدگان به علت سوختن اتوبوس حامل آنها به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز منتقل شدند.

وی افزود: یکی از این مصدومان قبل از انجام کارهای درمانی به علت سوختگی بالا کشته شد. یکی دیگر از این مصدومان نیز شامگاه پنج شنبه فوت کرد. همچنین لحظاتی پیش دو نفر دیگر از آنها به علت سوختگی بالا فوت کردند و هم اکنون تنها یک نفر از مصدومان در بیمارستان در حال معالجه است.

در این سانحه رانندگی که ظهر پنج شنبه حوالی ساعت 11 در محور اهواز به هفتکل در استان خوزستان صورت گرفت، بر اثر برخورد یک اتوبوس و یک دستگاه کامیون، 13 نفر در دم کشته شدند که با فوت چهار نفر در بیمارستان طالقانی اهواز، تعداد کشته های این تصادف به 17 نفر رسید.

بررسی های برای شناسایی عوامل تصادف و آتش گرفتن اتوبوس ادامه دارد.

اتوبوس حادثه دیده در محور اهواز به هفتکل تنها با 11 سرنشین در حرکت بود که تنها اسامی هشت نفر از سرنشینان آن در دفتر ترمینال ثبت شده است.

هشت نفر از سرنشینان این اتوبوس که از اهواز عازم اصفهان بود در دفتر ترمینال ثبت شده اند ولی سه نفر از سرنشینان ظاهرا در مکانی غیر از ترمینال سوار اتوبوس شده اند و اسمی از آنها برای شناسایی موجود نیست.

به علت آتش گرفتن اتوبوس هنگام تصادف بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است؛ امکان شناسایی مجروحان حادثه دیده به سختی صورت می گیرد.

۱۳۹۲/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...