نسخه چاپی

دختران پروین وجایزه جدیدش

علی پروین پس از دریافت تندیس و ستاره طلایی از AFC ابراز امیدواری كرد كه فوتبال ایران و آسیا هر چه بیشتر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیك شود.


علی پروین پس از دریافت تندیس و ستاره طلایی از AFC ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیشتر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نشان ستاره طلایی AFC درباره مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: «تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد چنین مراسم‌هایی باشیم.»
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جایزه خود را چکار خواهد کرد، گفت: «این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پیش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد که کار بسیار خوبی بود و حالا هم خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است که در این مراسم حضور داشته باشم. در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌هایم در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند و آن را می‌خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند.»

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...