نسخه چاپی

دسیسه ای خطرناك برای آذری زبان ها و بلوچ ها

دولت آمریكا و سناتور های این كشور،گویا از حمایت از تروریست های پژاك و ریگی در شمال غرب و جنوب شرق ایران، طرفی بر نبسته اند و زمانی كه متوجه شدند ایرانیان پاك نهاد آذری و بلوچ جذب سازمان های تروریستی مورد حمایت آنان نشدند و در دفاع از كیان نظام و كشور خود از جان مایه گذاشتند، به دنبال طرح جدیدی برای ایرانیان نیكو سرشت این مناطق هستند.


دولت آمریکا و سناتور های این کشور،گویا از حمایت از تروریست های پژاک و ریگی در شمال غرب و جنوب شرق ایران، طرفی بر نبسته اند و زمانی که متوجه شدند ایرانیان پاک نهاد آذری و بلوچ جذب سازمان های تروریستی مورد حمایت آنان نشدند و در دفاع از کیان نظام و کشور خود از جان مایه گذاشتند، به دنبال طرح جدیدی برای ایرانیان نیکو سرشت این مناطق هستند.
یکی از سناتور های آمریکایی اخیرا به دنبال مصوبه ای در کنگره این کشور است تا برای نفوذ هر چه بیشتر آمریکا در مناطق آذری نشین و بلوچ نشین ایرانی، شبکه های رادیو و تلویزیونی خاص این مناطق تاسیس کنند تا ارزش های دولت آمریکا را در این مناطق ترویج کنند .
دانا رورابچر از سناتورهای آمریکایی این طرح را در روزهای اخیر در اختیار کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قرار داده است.
این سناتور آمریکایی همچنین در ضرورت صرف بودجه برای چنین طرحی اظهار کرده است که این جزئی از منافع و امنیت ملی آمریکاییان است که برای نفوذ در جمعیت 18 میلیونی آذری ها وبلوچ های ایرانی،مبالغی از بودجه خود را اختصاص دهند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...