نسخه چاپی

رد صدها تماس ضد انقلاب از سوی روح الامینی

مسیح علی نژاد ضد انقلاب و جاسوس فراری در ادامه سیاه نمایی خود علیه نظام در روز هشتم اردیبهشت امسال مطلبی تحت عنوان «محسن روح الامینی پدر وابسته به حكومت، فرزند قربانی در كهریزك» منتشر و در آن ادعا كرد كه تلاش هایش برای مصاحبه با روح الامینی نتیجه بخش نبود.

به گزارش نما به نقل از الف البته روح الامینی چندی پیش در مناظره با معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران به صراحت اعلام کرد که خانم «میم» یک ضد انقلاب خبرنگار فراری،بارها با وی تماس گرفت اما وی اصلا با این جاسوس مصاحبه ای نداشت.بولتن نیوز در راستای اطلاع رسانی به افکار عمومی با روح الامینی تماس گرفت و ماجرا را جویا شد.
روح الامینی در این گفت و گو اعلام کرد: وقت ما ایرانیان بیشتر از این ارزش دارد تا در مورد یک ضد انقلاب فراری بخواهیم صحبت کنیم. وی که قصد نداشت هیچ مصاحبه ای را انجام دهد اما با اصرار خبرنگار ما گفت: بعد از ماجرای کهریزک این ضد انقلاب فراری صدها بار با اینجانب تماس گرفت تا مصاحبه ای داشته باشد اما اینجانب اصلا وارد صحبت با او نشدم تا چه برسد بخواهم که با چنین افرادی مصاحبه کنم.
پدر یکی از قربانیان بازداشگاه کهریزک اضافه کرد: این ضد انقلاب تا همین چند وقت پیش مرتب با تلفن اینجانب تماس می گرفت اما هرگز به تلفنش پاسخ ندادم. روح الامینی در خصوص دلایل پاسخ ندادن به تلفن های این ضد انقلاب گفت: مصاحبه با ضد انقلاب و جاسوسان، خط قرمز ماست و مسئولان نظام هرگز با ضد انقلاب ها و رسانه های معاند نظام مصاحبه نخواهند کرد. وی اضافه کرد: افرادی که از حداقل بلوغ سیاسی برخوردار باشند می دانند که نباید با یک ضد انقلاب مصاحبه کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...