نسخه چاپی

محمد رويانيان مطرح كرد؛

تماس سپاهانی‌ها با سه پرسپولیسی

رویانیان به تماس سپاهانی ها با سه بازیكن سرخپوش قبل از دیدار فینال جام حذفی خبر داد و تاكید كرد كه تیم زردپوش اصفهانی برای برهم زدن تمركز پرسپولیس ستاد تشكیل داده است.

به گزارش نما، محمد رویانیان در پاسخ این پرسش که چه نمره‌ای به مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس می‌دهد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این سئوال سختی است اجازه بدهید مردم به من نمره دهند. هر چند من به خودم نمره خوبی نمی‌دهم زیرا آدم نباید به خودش نمره دهد.

مجری برنامه ورزش و مردم به رویانیان به خاطر نتایج پرسپولیس در این فصل نمره 15 یا 16 را داد و از او پرسید به کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبالش چه نمره‌ای می‌دهید، که رویانیان خاطرنشان کرد: به کادر فنی در زمان یحیی گل محمدی 19 می‌دهم و به بازیکنانم 15، 16 و یا 17.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه گل‌محمدی را خیلی دوست دارد، افزود: نه به خاطر اینکه او مازندرانی است دوستش دارم. او یک مربی با اخلاق و فنی است که در کارش هم موفق بوده است. یحیی در این مدت چیزی کم نداشته و برخلاف سالیان گذشته پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم با گل‌محمدی تنها یک شکست داشته است.

وی ادامه داد: گل‌محمدی پرسپولیس را در سطح بسیار خوبی نگه داشته و نتایج آن سینوسی نبوده است. یک روز نمی‌برد و یک روز ببازد این موفقیت بزرگی است که پرسپولیس روند خوبی داشته و هر روز بالاتر می رود.

رویانیان در خصوص لیست مازاد پرسپولیس هم با خنده تاکید کرد: گل‌محمدی لیست مازاد را به من داده که من آن را هم الان اعلام می‌کنم در فهرست مازاد گل‌محمدی، محمد رویانیان از نفرات فصل آینده پرسپولیس حذف شده است.

وی درمورد اینکه شنیده می‌شود علی کریمی در بازی پرسپولیس با سپاهان حضور نخواهد داشت، تاکید کرد: از این حرف‌ها زیاد در خصوص کریمی زده می‌شود. علی یک ستاره کم نظیر است و امروز هم وقت خداحافظی او نیست. او ابتدای فصل به من گفت که تا 40 سالگی می‌خواهد بازی کند و قطعا با آمادگی کامل برابر سپاهان به میدان می‌رود.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند علی کریمی کجا قهرمان شده یا نمی خواهد بازی کند و یا فوتبالش تمام شده اظهار داشت: این حرفها بیهوده است بی شک علی کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و پرسپولیس بوده و به فوتبال حرفه‌ای، پرسپولیس، عشقش و هواداران فکر می‌کند. اینکه می‌گویند او تمارض کرده فوتبالش تمام شده و یا هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه می‌گوید او نباشد، کلا غیر منطقی و کذب است او تمام فکر و ذکرش موفقیت پرسپولیس است.

وی ادامه داد: علی کریمی باید در پرسپولیس بماند یا من باشم یا نباشم. در فوتبال ایران مانند علی کریمی، مهدوی کیا و درگذشته نفراتی مثل علی دایی و علی پروین کم پیدا می شود. شما ببینید امروز فوتبال آسیا به پروین نشان طلایی داده است. علی کریمی با قدرت آمادگی دارد به پرسپولیس کمک کند و می‌خواهد تا 40 سالگی هم بماند.

رویانیان با بیان اینکه کریمی می‌خواهد با همه وجودش برای پرسپولیس بازی کند، گفت: البته همه بازیکنان تیم پرسپولیس هم خوب هستند و امروز خوب‌تر شده‌اند و من به همه آنها افتخار می‌کنم.

محمد رویانیان در خصوص اینکه آیا بازی خداحافظی مهدوی کیا دیدار با سپاهان است اظهار داشت: ما در حال مذاکره با باشگاه هامبورگ هستیم و با یک شرکت هم قرارداد بسته ایم که این موضوع را دنبال کند.

قرار شده است او در بازی با سپاهان چند دقیقه به صورت نمادین به میدان برود اما ما رایزنی‌های خود را برای دیدار با هامبورگ ادامه می‌دهیم.

وی مهدوی کیا را یکی از اسطوره‌های پرسپولیس از لحاظ فنی و اخلاقی دانست و ادامه داد من یک سال با مهدی‌کیا کار کردم و از او درس گرفتم.

رویانیان در خصوص حرکت محمد قاضی بعد از دیدار با ملوان هم یادآور شد: من نگران این اتفاقات هستم البته قاضی فردی بااخلاق است اما عصبانی شده و کار بدی انجام داده است. او باید ارزش‌های خود را درک کند هر چند فشار زیادی رویش وجود دارد.

وی افزود: در این فصل پرسپولیس چهار ، پنج مهاجم داشت و مربی نمی‌توانست همه آنها را به میدان بفرستد. باید یکی دو بازیکن روی نیمکت می‌نشستند. اینکه وی روی نیمکت بنشیند یا روی زمین، تصمیم سرمربی است و نباید اعتراض می‌کرد زیرا در فوتبال این مسائل وجود دارد.

به گزارش مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مراسم تقدیر از پیشکسوتان که توسط این باشگاه برگزار شد، گفت: بنده از عابدینی، مصطفوی ، انصاری فرد، دایی و ... هم دعوت کرده بودم اما نیامدند.

وی اضافه کرد: شما ببینید پیشکسوتان پرسپولیس از همه جا بیشتر و نامدارتر هستند. علی پروین‌ها ، همایون بهزادی‌ها ، مایلی کهن‌ها، پنجعلی‌ها ، پیوس‌ها و ... برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند. آنها کسانی هستند که همه مردم دوستشان دارند زیرا بزرگان فوتبال هستند.

رویانیان ادامه داد: دو سرمایه بزرگ مادی و معنوی که هم پول، هم پیشرفت و هم توسعه را به همراه دارد پیشکسوتان و هواداران هستند. یکی مایه حیات و دیگری مایه تداوم زندگی است که اهمیت و ارزش گذاشتن به آنها بسیار مهم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتان صورت گرفته، یادآور شد: ما شرکتی را برای پیشکسوتان تاسیس کردیم که در سال‌های آینده نظارت بر تیم‌های پایه ، آکادمی و مدارس فوتبال به آنها واگذار می‌شود. این شرکت بحث بیمه، رفاه، درآمد، حقوق و مسائل دیگر پیشکسوتان را زیر نظر می‌گیرد. اینها کارهای بزرگی هستند که صورت گرفته است. بزرگی آن هم به خاطر این است که تاکنون اینها انجام نشده بود نه اینکه کار ما بزرگ بوده باشد.

بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم از رویانیان سئوال کرد کدام بازیکنان استقلال را بیشتر از همه دوست دارید که او بعد از مکثی گفت: سید مهدی رحمتی که این فصل استقلال را نجات داد. البته از بین جواد نکونام که افتخار ماست ، فرهاد مجیدی که بازیکن محبوبی است و رحمتی که عملکرد خوبی داشته انتخاب سخت بود. من دلم را به دریا زدم و رحمتی را انتخاب کردم. انشاالله که او به تیم ملی برگردد.

وی در خصوص بحث بازنشسته شدنش هم گفت: این موضوع صحت ندارد . اما برخی آن را نوشته‌اند. شاید می‌خواسته‌اند قبل از بازی با سپاهان به ما شوک وارد کنند.

واکنش رویانیان به آتش‌سوزی نمایندگی این باشگاه در اصفهان جالب است: این خیلی بد است که نمایندگی ما را آتش می‌زنند. با دروازه‌بان تیم ما تماس می‌گیرند و می‌گویند به سپاهان بیا که در آنجا دو برابر پرسپولیس به تو پول بدهیم و در نهایت با دو مهاجم ما هم تماس می‌گیرند بعد ستادی را برای این بازی تشکیل می‌دهند. بعید است آتش‌سوزی نمایندگی پرسپولیس کار سپاهانی‌ها باشد اما در آستانه فینال جام حذفی ستاد تشکیل داده‌اند. با بازیکن و گلر من تماس گرفته اند. چرا سپاهانی ها این کار را کردند؟

رویانیان با بیان اینکه رحیمی برادر بزرگ‎ترش است ادامه داد: فکر نکنم یک جام ارزش این کارها را داشته باشد. ما باید در فوتبال به سمت پهلوانی و پهلوان‌پروری برویم. گرفتن جام بدون اخلاق دو ریال هم نمی‌ارزد. باید در این مواقع پهلوانانه برخورد کنند اما در این مدت خیلی ها مرا اذیت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه شما می‌توانید با دروازه بان تیمم تماس بگیرید و از او بپرسید که آیا با تو تماس گرفته و پیشنهاد مبلغی دو برابر پرسپولیس را داده اند اظهار داشت: من 30 سال پلیس بودم. آنها اصفهانی بودنشان برای ماست نه برای خودشان. من از تمام فعل و انفعالات داخل تیم و باشگاه سپاهان اطلاع دارم. چون نیاز داریم امروز شرایط سپاهان را رصد کنیم.

وی در پاسخ به این که نتیجه فینال جام حذفی را چگونه پیش بینی می‌کنید گفت: انشاالله می‌بریم ؛ 3 بر 1 و یا 2 بر یک.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص اختلاف به وجود آمده بین بهداد سلیمی وزنه بردار تیم پرسپولیس با کورش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: اول کوروش بوده که بهدادها را پرورش داده هر چند بهداد همشهری من است و دوستش دارم اما باید ارزش مربی را حفظ کند.

رویانیان گفت: ما با سلیمی قرارداد داریم هر چند او در این مدت مصدوم بود و توقعی هم از او نداشتیم اما اگر پسرم و عزیز جانم هم باشد این را باید یاد بگیرد اول مربی پیشکسوت و بعد خودش. ضمن اینکه ما نباید بهداد را تا این اندازه اسیر هجمه‌ها کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با حسین رضازاده و یا این دو جلسه ای نگذاشته تا مشکل را برطرف کند ادامه داد: اوایل به این فکر بودم که جلسه بگذاریم ولی یادم رفت.

وی در مورد اینکه رفتارهایش نسبت به زمان ورودش به پرسپولیس بسیار تغییر کرده است، گفت: مقام معظم رهبری آنچه سفارش کنند حکم است و من هم روز به روز تجربه‌ام در فوتبال بیشتر می‌شود و سعی می کنم این تجربه در رفتارهایم هم تاثیر بگذارد.

رویانیان در مورد وضعیت حب درویش هم تاکید کرد: قرارداد ایشان نوشته شده و فکر می کنم پول را هم داده اند اما اگر پولی داده نشده او هم به بقیه طلبکاران باشگاه می‌پیوندد اما سعی می‌کنم به این موضوع هم رسیدگی کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند مبلغ پرداختی شما به بازیکنان بیش از عملکردشان بوده، یادآور شد: شاید به خاطر این است که همه را مانند خودم می بینم . من نه در انتخابات شرکت کرده‌ام نه شعار انتخاباتی می دهم و نه فردی سیاسی هستم. یک جا حقوق می‌گیرم و 10 برابر کار می کنم . فکر کردم فوتبالیست‌ها هم مانند من هستند.

رویانیان در پایان با بیان اینکه فتح الله زاده برادر دینی‌اش است تصریح کرد: من از اینکه ایشان، حاج آقا مالکی، تنی چند از استقلالی ها و همچنین یک مجری استقلالی در جشن پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتند از آنها تشکر می‌کنم.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...