نسخه چاپی

تجمع طلاب تهرانی در حرم عبدالعظیم(ع)

حجت‌الاسلام ناصر پناهی، مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: همزمان با تعطیلی حوزه علمیه قم و نجف، مدرسه ما نیز تعطیل شد و همراه با دیگر حوزه‌های علمیه نظیر جامعه امیرالمؤمنین(ع)، امام حسین(ع) و جامعة الزهرا(س) تا ساعتی دیگر در صحن مصلای حرم سیدالكریم تجمع خواهیم كرد.


به گزارش نما به نقل از فارس، طلاب تهرانی در محکومیت اقدام تروریست‌های مسلح در سوریه در نبش قبر «حجر بن عدی» از صحابه پیامبر(ص)، صبح امروز تجمع اعتراض‌آمیزی را در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناصر پناهی، مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: همزمان با تعطیلی حوزه علمیه قم و نجف، مدرسه ما نیز تعطیل شد و همراه با دیگر حوزه‌های علمیه نظیر جامعه امیرالمؤمنین(ع)، امام حسین(ع) و جامعة الزهرا(س) تا ساعتی دیگر در صحن مصلای حرم سیدالکریم تجمع خواهیم کرد.

وی افزود: این تجمع ساعت 11 صبح و در اعتراض به اقدام تروریست‌های مسلح در سوریه در نبش قبر «حجر» صحابی بزرگ رسول اعظم(ص) برگزار می‌شود.

تروریست‌های تکفیری در تازه‌ترین جنایت خود، قبر نورانی «حجر بن عدی» در منطقه «مرج عذرا» در حومه دمشق را نبش کردند و پیکر وی را به غارت بردند.

این اقدام هتاکانه در روز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه صورت گرفت موجی از اعتراض‌ها را در جهان اسلام به دنبال داشته است، چرا که اهل تسنن نیز مانند اهل تشیع احترام ویژه‌ای برای صحابه رسول‌الله(ص) قائلند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...