نسخه چاپی

تبلیغات كاندیدای ریاست جمهوری ایران در صدای آمریكا

عکس خبري - تبليغات کانديداي رياست جمهوري ايران در صداي آمريکا

هوشنگ امیر احمدی معروف به دلال رابطه با آمریكا در صدای آمریكا برنامه های انتخاباتی اش را بیان كرد و مهم ترین راه حل مشكلات ایران را رابطه با آمریكا دانست.

"هوشنگ امیر احمدی" که با دلال رابطه ایران و آمریکا مشهور شده است و خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرده است با حضور در برنامه افق صدای آمریکا با لحنی محافظه کارانه برنامه های انتخاباتی اش را بیان کرد.



هوشنگ امیراحمدی درباره شایعه دستگیری اخیرش در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: «من را دستگیر نکردند؛ بلکه چون بیرون فرودگاه عده ای منتظر من بودند و مقامات نگران بودند جریان از کنترل خارج شود من را از طریق VIP خارج کردند. همیشه وقتی به ایران می روم سؤال و جواب هست و این مسأله عادی و طبیعی است؛ اما بی احترامی و بازجویی نبود. بیشتر بحث دوستانه بود.»



وی که گویا عزم خود را برای انتخابات جزم کرده است از شورای نگهبان خواست که وی را تأیید صلاحیت کند.



صدای آمریکا

بخشی از سخنان جالب و انتخاباتی این کاندیدای ساکن آمریکا را مرور می کنیم:



*کمپین ما در ایران بسیار محبوب است.

*من دنبال سهم خواهی نبوده و نیستم. من دنبال انتخابات هستم. اعتقاد دارم حتما باید در انتخابات شرکت کرد؛ چه به عنوان رأی دهنده و چه به عنوان کاندیدا.



*مقام رهبری هم تأکید کرده اند که هر کس به خدا و به نظام اعتقاد دارد و معقول است و برنامه دارد باید شرکت کند؛ من هم به خدا و هم به نظام اعتقاد دارم، معقول هم هستم.

*تنها کاندیدایی هستم که برنامه دارم. بنده در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی وارد میدان شده ام و این حق شهروندی من است.



*برای مذاکره با آمریکا، من کسی هستم که سال ها در آمریکا زندگی کرده ام، آمریکایی ها من را می شناسند، زبان و فرهنگشان را می دانم، زبان و فرهنگ ایران را هم می دانم.

*من سال ها با جو بایدن، جان کری و چاک هیگل کار کرده ام و حتی بعضی از آن ها به خانه من آمده اند! من تمام بازیگرهای رابطه با آمریکا را می شناسم.



امیر احمدی



*مشکل ایران و آمریکا، مشکل غنی سازی و تروریسم نیست؛ بلکه مشکل بی اعتمادی است. من می توانم این اعتماد را به وجود آورم و در چارچوب آن، مشکل غنی سازی و دیگر مشکلات را حل کنم؛ البته حتما به پشتیبانی رهبر جمهوری اسلامی نیاز خواهم داشت و این کارها را بدون اجازه ایشان انجام نمی دهم.



*خیلی از کاندیداهای کنونی انتخابات دنبال سهم خواهی هستند؛ اما من نیستم. جالب این جاست که اکثر این ها در گذشته مخالف یارانه ها بوده اند اما حالا موافق شده اند. چطور این ها می خواهند معجزه کنند و مشکلات را حل کنند؟ این ها مسأله ساز بوده اند حالا می خواهند مسأله حل کنند. من مسأله ساز نبوده ام و امروز می خواهم مسأله حل کن شوم.



*دوستی من با آقای مشایی هیچ فرقی با دوستی من با بقیه دولتمردان جمهوری اسلامی نداشته است. من با آقایان احمدی نژاد، خاتمی و هاشمی و با وزرا و سفرایشان رفت و آمد داشته ام. متأسفانه برخی رابطه من و آقای احمدی نژاد را بیش از آن چه وجود داشته باشد بزرگ کرده اند.



*آقای مشایی مثل همه شهروندان حق دارد در انتخابات شرکت کند.

*متأسفانه یکی از مشکلات این است که گروه های سیاسی به جای آن که رقیب باشند عملا دشمن یکدیگر شده اند. این ها متأسفانه به سخنان رهبری گوش نمی کنند.



*به نظر من بزرگ ترین خطر در جمهوری اسلامی این است که کسی رهبری ایران را تضعیف کند.

*من در چارچوب نظام حرکت می کنم و امیدوارم رد صلاحیتم نکنند. من معتقدم اگر شورای نگهبان مرا رد صلاحیت کند مخالف منافع ملی کشور حرکت کرده است.



صدای آمریکا



*من بیش از بقیه افراد در 3 چیز قدرت دارم: 1. در دعواهای سیاسی من تنها کسی هستم که عضو هیچ جناحی نبوده ام و می توانم همه جناح ها را آشتی دهم. 2. بهتر از همه می توانم مشکل رابطه با آمریکا را حل کنم.3. قدرت اقتصادی دارم. من پرفسور اقتصاد هستم.



*واقعیت این است که الان هر کس با یارانه ها مخالفت کند برنده نمی شود! جامعه 70 میلیونی ایران نیاز به کمک دارد.

*من برای ملت ایران برنامه ای روی میز گذاشته ام.



*رئیس جمهور باید مشکلات را حل کند و برای این کار حتما باید با رهبر هماهنگ کند. رهبری می خواهد مشکلات حل شود؛ اما افرادی که می آیند توانایی ندارند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...