نسخه چاپی

«جبهةالنصره» مسئولیت نبش قبر حجر بن‌‌ عدی را پذیرفت

عکس خبري -«جبهةالنصره» مسئوليت نبش قبر حجر بن‌‌ عدي را پذيرفت

در حالی كه دیروز جنایت نبش قبر «جناب حجر بن عدی» به ارتش آزاد نسبت داده شده بود، امروز گروهك تروریستی «جبهة النصرة» با صدور اعلامیه ای مسؤولیت نبش قبر و ربودن پیكر این صحابی جلیل پیامبر(ص) و علی(ع) را بر عهده گرفت.

به گزارش نما به نقل از ابنا، گروهک تروریستی «جبهة النصرة» با صدور اعلامیه ای مسؤولیت نبش قبر صحابي جليل «جناب حجر بن عدي» و ربودن پیکر وی را بر عهده گرفت.

متن ترجمه کامل اعلامیه این گروهک جنایتکار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"إِنَّ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ عِبَادٌ أَمْثَالُكُمْ فَادْعُوهُمْ فَلْيَسْتَجِيبُوا لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِين”

در راستای تطبيق شرع خداوند در زمین به وسیله سپاهیان رحمت، به شکر و فضل خدا از یکی از ادوات شرك به خداوند خلاصی یافتیم؛ و پیکر حجر بن عدي برای اینکه در زمین دفن شود از محلی که نظام كافر سوريه به جای فبر برای او بنا کرده بود منتقل گردید. این کار تطبيق شرع خداوندی است که ساخت مزارات که موجب شرك به پروردگار و عبادت قبور می شود را حرام کرده است.

شخصی که «حجر بن عدي الكندي» خوانده می شود خارج از اصول شريعت و سنت، از سوی فرقه رافضه به معبودی تبدیل شده بود و برای او معابد و مساجدی خلاف دین خدا ساخته بودند؛ لذا وقتی که مجاهدین ما موفق به آزادسازی "بلدة عدرا" از پلیدی و ناپاکی رژیم كافر شددند اقدام به تطبيق شرع خداوند نمودند گروهی از مجاهدان بر مبنای مبادی شريعت و فتوای اهل علم، اقدام به قطع دابر شركی که در"معبد حجر بن عدي الكندي" متمثل شده بود نمودند و این کار با هدف حفاظت از دين و سنّت انجام شد.

مجاهدان ما در سرزمین مبارک شام شرعيت و سنّت نبويّ را قاعده برای احقاق حق قرار می دهند؛ لذا باز هم اقدام به تخریب تمامی بيوت شرك در شام عزیز خواهند نمود.

والله غالبٌ على أمره ولكنَّ أكثرَ الناس لا يعلمون

جبهةُ النصرة لأهل الشام (از مجاهدان میدانهای جهادشامـ بخش تبلیغات)

ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید

والحمد لله ربّ العالمين

دیروز نیز گروهی باعنوان "هیئت هماهنگی انقلاب سوریه در حومه دمشق" در صحفه خود در سایت "تویتر" نوشته بودند:

"مرقد «حجر بن عدی» یکی از مزارهای شیعیان در منطقه عدرا بود که قهرمانان "ارتش آزاد سوریه" اقدام به نبش قبر و دفن وی در مکانی مجهول نمودند، چرا که این مزار به مرکز شرک به خدا تبدیل شده بود.خدا را سپاس و خداوند ارتش آزاد را پیروز نگاه دارد."

شایان ذکر است اقدام ناجوانمردانهگروهک سلفی النصره در تخریب و نبش قبر صحابی جلیل القدر رسول خدا(ص) و یار وفادار حضرت علی(ع) که با تمسک ناشیانه به آیات قران صورت گرفته است، حافظه تاریخی هر انسان منصفی را بیدار می کند؛ چرا که «معاویة بن ابی سفیان» که قاتل حجر بن عدی و یارانش بود نیز با تمسک بهآیات الهی و قرآن بر نیزه کردن، به فریب افکار عمومی پرداخت.

این در حالی است کهتکریم بزرگان دین و زیارت قبور نه تنها مورد نهی شریعت مقدس اسلام و سنت پیامبر نیست؛ بلکه این کار به نص صریح قرآن کریم (در سوره کهف) موجب ذکر خداوند متعال می گردد.

ضمن اینکه پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع)، صحابه و تابعین در طول قرون متوالی همواره به زیارت قبور صالحان و بنای مزارت اهتمام داشته اند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...