نسخه چاپی

سریالی كه نویسنده آن پرسپولیسی است

بازیگر سریال پژمان گفت:برادران قاسم خانی پرسپولیسی اند!

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که هم اکنون در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت بازی می کند،در گفت و گو با خبرنگار اوج اظهار داشت:طرح اولیه این سریال متعلق به خودم بود.طرح مربوط به 2 سال پیش است و من آن را به آقای قاسم خانی سپردم و ایشان هم گفتند که من خودم بازی کنم.

وی افزود:واقعا مایل نبودم در سریال بازی کنم اما به قاسم خانی ها که پرسپولیسی هم هستند اعتماد کردم.آنها کارشان را بلدند و امیدوارم که من هم به خوبی از عهده نقشم برآمده باشم.فیلمبرداری سریال 10 روز دیگر تمام می شود.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که چرا وی برای این نقش انتخاب شده و این سوال بسیاری از اهالی فوتبال است،گفت:سوال آنها را با یک سوال جواب می دهم.چرا نه؟چرا من انتخاب نشوم؟مگر بازیکنانی که در سریال ها بازی می کنند بحث خاصی روی آنهاست؟البته خودم دوست نداشتم بازی کنم.ولی دوستان تست گرفتند و گفتند که برای این نقش خوبم.چشم بسته که من را انتخاب نکردند.

وی درباره سریال نیز گفت:این سریال داستان بازیکنانی است که دیگر شهرت گذشته را ندارند و از دنیای قهرمانی بیرون امده اند.سریال اصلا لوکیشن فوتبالی ندارد.

او ادامه داد:قرار گرفتن جلوی دوربین سخت تر از بازی کردن در زمین مسابقه است.

جمشیدی در خصوص فینال جام حذفی و خداحافظی مهدوی کیا از پرسپولیس اظهار داشت:اقدام بسیار خوبی است.خیلی ها از پرسپولیس بدون خداحافظی رفتند.مثل محرمی،مثل شاهرودی و خیلی های دیگر.مراسم خداحافظی مهدی انگار مراسم خداحافظی بازیکنانی است که بدون خداحافظی از پرسپولیس رفتند.
پژمان جمشیدی درباره احتمال حضورش در ورزشگاه نیز گفت:درگیرم و نمی رسم.البته دوستان بلیت بازی را برایم جور کردند.این دوستان که می گویم فوتبالی نیستند.دوست دارم وقتی رویانیان را دیدم به او بگویم که افرادی که برای پرسپولیس بازی کردند این حق را دارند که راحت بروند ورزشگاه.نه اینکه در جایگاه آقازاده ها را ببینیم.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...