نسخه چاپی

پشت پرده لغو خداحافظی مهدوی كیا

خداحافظی مهدوی كیا در بازی با سپاهان درحالی لغو شده كه به دنبال انتشار این خبر شایعات گوناگونی پیرامون دلیل لغو خداحافظی او از باشگاه پرسپولیس بیرون می آید...

به گزراش نما، خداحافظی مهدوی کیا در بازی با سپاهان منتفی شد! این خبر درحالی از باشگاه پرسپولیس بیرون می زند که خیلی ها خود را آماده دیدن صحنه خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال کرده بودند. در خبرهای آمده با پیشنهاد مهدی مهدوی‌کیا و موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ قرار بود مهدوی‌کیا در بازی فردا مقابل سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و کفش‌هایش را آویزان کند، اما با توجه به موافقت باشگاه هامبورگ آلمان مبنی بر اینکه حاضر است تا با قرمزپوشان یک بازی تدارکاتی انجام دهد تا مهدوی‌کیا رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که گفته می شد بازی پرسپولیس مقابل هامبورگ اساسا لغو شده و حال چرا مهدوی کیا هم در بازی با سپاهان از فوتبال خداحافظی نمی کند بر هیچ کس روشن نیست. شایعه ای که پیرامون این خبر توجه همه را به سوی خود جلب کرده این است که مهدوی کیا ساعاتی پیش با یحیی تماس گرفته و گفته باید من را در لیست 18 نفر قرار بدهی چون می خواهم بازی کنم اما یحیی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

از طرفی مهدوی کیا با مصدومیت شدیدی در ناحیه کمر رو به رو است و گفته شده او هرگز قادر به بازی کردن برای پرسپولیس نیست. آیا دو طرف به دنبال اذیت کردن یکدگیر هستند؟!

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...