نسخه چاپی

بارش پراكنده باران و تگرگ در 11 استان

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراكنده باران و تگرگ در 11 استان كشور از امشب تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش نما، عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در غرب، جنوب غرب ، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و به صورت پراکنده تر در شمال غرب کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه در نوار غربی کشور، برخی نواحی مرکزی، شرق و جنوب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد تداوم خواهد داشت.

امیدوار اظهار داشت: طی سه روز آینده در دامنه های مرکزی البرز نیز افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده یا رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: یکشنبه در استانهای ایلام، جنوب کرمانشاه، غرب لرستان و دوشنبه در استان های چهار محال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد و شرق خوزستان بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: از امشب تا چهارشنبه بارش موقتي باران با رعدوبرق، وزش باد و احتمالاً تگرگ به تناوب در استانهاي كردستان، زنجان، همدان، مركزي، كرمانشاه، ايلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه وبويراحمد و غرب اصفهان پيش بيني مي شود.

امیدوار یادآور شد: پيش بيني مي شود كه بارش امشب و فردا در استانهاي ايلام، لرستان و شمال خوزستان از شدت بيشتري برخوردار باشد كه سبب آب گرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه ها در اين مناطق مي شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، از سه شنبه تا پنج شنبه در نوار شمالي كشور به ويژه در سواحل درياي خزر دماي هوا بين 5 تا 10 درجه كاهش مي يابد.

وی اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دما مانند امروز به ترتیت برابر 25 و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...