نسخه چاپی

احمدی‌نژاد:نمایندگان مته به خشخاش نگذارند

عکس خبري -احمدي‌نژاد:نمايندگان مته به خشخاش نگذارند

رئیس جمهور با بیان اینكه وزیر پیشنهادی كار فردی پای كار و اهل خدمت است از نمایندگان خواست كه برای رای دادن به وی مته به خشخاش نگذارند و اظهار امیدواری كرد عباسی امروز بتواند در جلسه استانی هیات دولت به عنوان وزیر شركت كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) پس از حضور در مجلس برای رأی اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون، رفاه و تامین اجتماعی با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و تسلیت سالگرد شهادت شهید مطهری، هفته معلم را تبریک گفت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با همت نمایندگان این وزارتخانه سامان بیشتری پیدا کند، افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه مهم و کلیدی است که از ادغام 3 وزارتخانه ایجاد شده است.

احمدی‌نژاد صیانت از کار و کارگر و تنظیم روابط این دو را یک امر پایه‌ای برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شد و فضای کارفرمایی و کارگری به فضایی برای همکاری و پیشرفت نزدیک شد و اکنون تقریبا با نزدیک شدن کشمکش‌های طولانی به صفر، تقریبا در حل و فصل مسائل کارگری بروز هستیم.

رئیس جمهور پشتیبانی از بخش تعاون را از دیگر وظایف این وزارتخانه برشمرد و گفت: تعاون در ایران به عنوان بخشی ویژه در کارکردهای اقتصادی پیش‌بینی شده و در طول سال‌های اخیر نه تنها تعداد اعضای تعاونی‌ها به نزدیک دو برابر افزایش یافت، بلکه سهم تعاون در اقتصاد نیز بالا رفت، ولی هنوز تا سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب فاصله باقی است.

وی به مسئولیت‌های مهم این وزارتخانه در حوزه تامین اجتماعی اشاره کرد و با تبین رسالت‌های مهم بخش تامین اجتماعی نیز تاکید کرد که باید به این نکته توجه داشت که بخش عمده بار هدفمندی باید برعهده این وزارتخانه باشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به مسئولیت اسدالله عباسی در سرپرستی وزارت کار، رفاه و تعاون در ماه‌های گذشته اظهار داشت: امروز ایشان برای تصدی این وزارتخانه مطرح هستند، همه شما آقای عباسی را می‌شناسید. دو دوره نماینده مجلس در کنار شما و همراه شما بودند و در کمیسیون‌ها و مسئولیت‌های مختلف مجلس خدمات و سوابق خوبی داشتند.

وی افزود: همچنین در این دوره چند ماهه که در وزارتخانه بودند عملکرد قابل توجهی داشتند. امروز هم می‌بینیم که وزارتخانه سرپاست و نکثی در کار وزارتخانه دیده نمی‌شود.

رئیس‌جمهور وزیر معرفی شده را نیروی مومن‌، دلسوز، شبانه‌روزی، پای‌کار و اهل خدمت معرفی کرد و خطاب به نمایندگان گفت: وقت شما را زیاد نمی‌گیرم، امیدوارم با رای بالای شما امروز آقای عباسی به عنوان وزیر در جلسه هیئت دولت شرکت کنند و بتوانند خدمت بالاتری را ارائه دهند.

وی در پایان دفاعیه کوتاهش از اسدالله عباسی اظهار داشت: عازم سفر هستم و همین مقدار کفایت می‌کند. امیدوارم دوستان مته به خشخاش نگذارند تا زودتر تکلیف این وزارتخانه مهم مشخص شود.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...