نسخه چاپی

حمایت اوباما از حمله اسرائیل به سوریه

رئیس جمهور آمریكا ضمن حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، مدعی شد اسرائیل حق دارد برای دفاع از خود مانع دستیابی حزب‌الله به تسلیحات پیشرفته شود.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز گذشته‌(شنبه) گفت: اسرائیل حق دارد برای محافظت از خود مانع انتقال سلاح‌های پیشرفته به حزب‌الله شود.

اوباما که با یک شبکه اسپانیایی زبان در جریان سفر سه رزوه خود به آمریکای لاتین مصاحبه می‌‌کرد، افزود، تایید یا تکذیب اینکه آیا اسرائیل حملاتی انجام داده است یا نه به عهده مقامات تلاویو است.

وی در ادامه اظهار داشت، چیزی که من در گذشته گفته‌ام و هنوز هم به آن باور دارم این است که اسرائیل حق دارد برای محافظت از خود مانع انتقال سلاح‌های پیشرفته به سازمان‌های که آنچه آن را سازمان‌های تروریستی خواند،‌ شود.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا یک روز پس از بیان می‌شود که مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که روز پنج‌شنبه تسلیحات پیشرفته‌ای را که عازم لبنان بود، در سوریه هدف قرار داده‌اند.

سوریه این ادعای اسرائیل را رد کرده است.

در ژانویه گذشته هم اسرائیل یک مرکز تحقیقاتی نظامی در شمال غربی دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد، مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند به یک کاروان حامل تسلیحات پیشرفته که عازم لبنان بود، حمله کردند.

در آن زمان، ارتش سوریه اعلام کرد در این حمله دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...