نسخه چاپی

نقش كلیدی "جریان اصیل" در مجلس!

«اصلاحات یك جریان اصیل انقلاب است و حیات آن بستگی به حضور آن دارد ...اكنون كمتر از 10 نماینده اصلاح‌طلب در مجلس نهم حضور دارند كه در كمیسیون‌های مختلف نقش كلیدی ایفا می‌كند.»

محمدرضا عارف امروز صبح در جمع مردم گرگان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان قبل و بعد از انقلاب حضور پررنگ در همه صحنه‌ها داشتند و گاهی اوقات هزینه‌های غیرضروری نیز به این جریان تحمیل شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به انتخابات سال 1388 افزود: بعد از این انتخابات، جوانان بی‌انگیزه شده و جو دانشگاه‌ها توأم با بی‌تفاوتی شد.



این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: در چنین فضایی بحث از انتخابات مجلس نهم به میان آمد و در «بنیاد امید» که با شعار «اخلاق و خرد‌ورزی» فعالیت می‌کند و مکمل «بنیاد باران» است این بحث‌ها مطرح شدند.



عارف خاطر نشان کرد: در این جلسات بحث‌های جدی در خصوص حضور در انتخابات مجلس نهم مطرح شد تا اینکه بتوانیم انگیزه لازم را برای مشارکت اصلاح‌طلبان و ارائه لیست توسط آنها در این دوره از انتخابات مجلس ایجاد کنیم.

به گفته وی؛ اصلاحات یک جریان اصیل انقلاب است و حیات آن بستگی به حضور آن دارد.



این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: نتیجه بحث‌ها برای حضور در انتخابات مجلس نهم این بود که اگر در این دوره از انتخابات مشارکت می کردیم فراکسیون 60 تا 70 نفری را در مجلس نهم تشکیل می دادیم.



* نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس نهم نقش کلیدی ایفا می‌کنند

عارف خاطرنشان کرد: نتیجه جمع‌بندی‌ها در بین اصلاح‌طلبان بر عدم حضور و عدم ارائه لیست بود و ما هم نتیجه این جمع‌بندی را پذیرفتیم.

وی گفت: اکنون کمتر از 10 نماینده اصلاح‌طلب در مجلس نهم حضور دارند که در کمیسیون‌های مختلف نقش کلیدی ایفا می‌کند.



این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: بعد از انتخابات مجلس نهم به این نتیجه رسیدیم که در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت فعال داشته باشیم به همین دلیل از خرداد سال گذشته جلسات خود را با جمع‌ محدودی از گروه‌ها و به خصوص دانشجویان آغاز کردیم.

عارف تصریح کرد: این جلسات تند و چالشی برگزار می‌شدند تا سرانجام ظرف مدت دو ماه توانستیم نتیجه خوبی از آن که مشارکت فعال در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری است به دست بیاوریم.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...