نسخه چاپی

سید محمد خاتمی را من مطرح كردم

«اكنون دیگر بحث تحریم انتخابات مطرح نیست و برای اینكه در رسانه‌ها این گونه عنوان نشود، عارف نامزد انتخابات شد خودم سید محمد خاتمی را مطرح كردم و بعضی دیگر از دوستان نیز خواهان حضور هاشمی شدند.»

این روزها استان گلستان در فواصل کوتاه میزبان شخصیت‎هایی است که با عنوان نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سایت‎ها و خبرگزاری‎ها از آنها یاد می‎شود.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات که این روزها به صورت علنی در خصوص کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن می‎گوید و اعلام می‎کند که با قدرت وارد عرصه خواهد شد در یک سفر یک‎روزه به استان گلستان با یک برنامه فشرده با اقشار مختلف این شهر دیدار و به گفت‎و‎گو پرداخت.



* عدم حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی بازی در میدان رقیب

آقای عارف تأکید کرد: عدم حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی بازی در میدان رقیب بنابراین ما باید در انتخابات پیش رو حضور موثر داشته باشیم.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: با برخی از بزرگان اصلاح‌طلب در این رابطه مذاکراتی انجام دادیم و با وجود اینکه فضا همچنان بسته بود جلسات خود را برگزار می‌کردیم.



* اکنون دیگر بحث تحریم انتخابات مطرح نیست / جریان اصلاحات متکی به فرد نیست

عارف افزود: اصلاح طلبان نمی‌توانند نسبت به انقلاب و کشور بی‌تفاوت باشند لذا با سازوکار قانونی در صدد ایجاد اصلاح هستند.

وی اظهار داشت: بر خلاف اعتقادات اظهارات اولیه برخی از اصلاح طلبان که به دنبال تحریم انتخابات بودند اکنون دیگر بحث تحریم انتخابات مطرح نیست و برای اینکه در رسانه‌ها این گونه عنوان نشود، عارف نامزد انتخابات شد خودم سید محمد خاتمی را مطرح کردم و بعضی دیگر از دوستان نیز خواهان حضور هاشمی شدند.



این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: جریان اصلاحات یک پروسه بوده و متکی به فرد نیست.

عارف خاطر نشان کرد: با توجه به برخی شواهد که گویای عدم نامزدی خاتمی و هاشمی در انتخابات بودند و با توجه به تجربه شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 1384 به دلیل تعدد نامزدها بحث اجماع را مطرح کردیم.

عارف ادامه داد: در چنین شرایطی خاتمی مجمع مشورتی با حضور 40 نفر از اصلاح‌طلبان را تشکیل داد که جلسات آن شنبه‌ها برگزار می‌شد.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...