نسخه چاپی

پیام حمله اسرائیل به سوریه برای ایران

روزنامه صهیونیستی: «تحلیل گران بر این باورند كه حمله اسرائیل به سوریه نشانه ای از جدیت اوباما در قبال سوریه و ایران است و پیامی است برای طرفداران سوریه كه واقعا تمام گزینه های آمریكا روی میز است.»

روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: «تحلیل گران بر این باورند که حمله اسرائیل به سوریه نشانه ای از جدیت اوباما در قبال سوریه و ایران است و پیامی است برای طرفداران سوریه که واقعا تمام گزینه های آمریکا روی میز است. بسیاری از تحلیل گران و منابع اطلاعاتی نظامی این حمله را پیش بینی می کردند و اکنون باید دید حسن نصر الله که موشک های زیادی را از سوریه برای توازن قدرت حزب الله با اسرائیل دریافت کرده بود، چه واکنشی نشان خواهد داد.»



در مقابل، روزنامه دیلی تلگراف در تحلیل حمله اسرائیل به سوریه نوشت: «حمله اسرائیل به سوریه پیامی هم برای ایران و هم برای آمریکا بوده است که ما بدون همراهی آمریکا هم ممکن است به ایران حمله کنیم و از طرفی تمامی تحرکات ایران در سوریه را زیر نظر داریم.»

6.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
امين
0
0
۱۳۹۲/۲/۱۶
هيچ غلطي نميتونه بکنه غرب...
هادس
0
0
۱۳۹۲/۲/۱۵
اسرائيل مثل بچه ايه که پشت سر باباش قايم شده و عربده ميکشه از نظر ژئوپوليتکي اسرائيل نمي تونه سرخود کاري بکنه نتيجه کلي اينه که بهش گفتن تو بزن ما هواتو داريم . وگرنه چه کاري از اسرائيل ساخته است . شما خودتون رو بذاريد جاي يه صهيونيست . واقعاً‌ اسرائيل به قولهايي که به مردمش داده عمل کرده ؟ براشون امنيت آورده ؟ کشوري که به اندازه دو تا استان ايران هم نيست ،‌با همه بزن بهادريش مثل بچه اي ميمونه که ادعاي آدم بزرگها رو داره .
درسا
0
0
۱۳۹۲/۲/۱۵
امريکا هيچ غلطي نميتونه بکنه ديگه اسرائيل که هيچي
علي بيات
0
0
۱۳۹۲/۲/۱۵
آيا تا کي مسلمانان و شيعيان بايد در مظلوميت بمانند چرا حزب الله وايران عکس العمل قاطع نشان نميدهند
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...