نسخه چاپی

هدیه"سرباز كوچك امام"به رهبرانقلاب

روز گذشته رهبر انقلاب ضمن بازدید از نمایشگاه كتاب از غرفه انتشارات پیام آزادگان هم دیدن كردند و ضمن این دیدار یك جلد از كتاب "سرباز كوچك امام" به ایشان اهدا شد و توضیحاتی در مورد محتوای كتاب و راوی آن داده شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، انتشارات پیام آزادگان وابسته به موسسه فرهنگی پیام آزادگان با بیش از 60 عنوان کتاب برای ششمین سال در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. این انتشارات با ارائه 5 کتاب چاپ جدید در غرفه امسال خود پذیرای حضور مخاطبین عام و خاص خود شده است.

کتاب سرباز کوچک امام(ره) که خاطرات آزاده مهدی طحانیان است و آن را فاطمه دوست کامی به رشته تحریر درآورده به همراه کتاب رنج و گنج نوشته امیر نوبرانی که مجموعه‌ای از خاطرات دوران اسارت در عراق است از کتاب‌های شاخص این غرفه می‌باشد که جزو 5 عنوان جدید آن قرار می‌گیرد.

و کتاب‌های "بازمانده"، "حجتِ اسلام"، "شکوه مقاومت" و "سرباز کوچک امام" از پر فروش‌ترین‌های انتشارات پیام آزادگان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محسوب می‌شود.

روز گذشته رهبر انقلاب ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب از غرفه انتشارات پیام آزادگان هم دیدن کردند و ضمن این دیدار یک جلد از کتاب "سرباز کوچک امام" به ایشان اهدا شد و توضیحاتی در مورد محتوای کتاب و راوی آن که دوران اسارت خود را با سن کمی گذرانده است داده شد.

این کتاب خاطرات آزاده "مهدی طحانیان" است. همان آزاده مشهوری که در 13 سالگی اسیر شد و فیلم مصاحبه‌اش با خبرنگار هندی و جواب‌های زیرکانه‌اش به او را همه می‌شناسند. نشستی راجع به کتاب، با حضور مهدی طحانیان، راوی کتاب و فاطمه دوست کامی نویسنده آن، در نمایشگاه کتاب برگزار شد. از این کتاب بعد از برگزاری نمایشگاه طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...