نسخه چاپی

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دكتری ۹۲

نتایج پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دكتری ۹۲ از سوی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری برای مصاحبه لحظاتی قبل بر روی سایت سازمان سنجش ‌آموزش کشور منتشر شد.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی 21 هزار و 88 نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کدرشته‌محل‌های تحصیلی و حداکثر در 5 کدرشته محل بر اساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی و نمرات آزمون به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی نیمه متمرکز دکتری سال 92 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

در این دوره از آزمون 45 هزار و 333 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد 37 هزار و 26 نفر فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کردند.

از 21 هزار و 88 نفر، 7 هزار و 732 نفر زن و 13 هزار و 356 نفر مرد هستند به عبارتی 67/36 درصد معرفی شدگان زن و 33/63 درصد مرد هستند.

داوطلبانی که اسامی آنان اعلام شده است باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش و با به همراه داشتن مدارک اعلام شده در سایت و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده است به دانشگاه موردنظر مراجعه کنند.

پس از انجام مصاحبه و اعلام نمرات مصاحبه، گزینش نهایی مطابق ضوابط و دستورالعمل ابلاغی با توجه به سهمیه ثبت نامی به میزان 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد نمره مصاحبه صورت گرفته و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...