نسخه چاپی

وزير سوري:

تجاوز اسرائیل، همۀ احتمالات را ممكن كرد

عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: تجاوز اسراییل تحولی خطرناك است كه زمینه گسترده ای را در برابر تمام احتمالات گشود و از این پس وقوع هر احتمالی ممكن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، عمران الزعبي که پس از نشست اضطراری دولت سوریه برای بررسی تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق و در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ابتدا بيانيه دولت سوريه در نشست فوق العاده را قرائت كرد. در بخشی از این بیانیه چنین آمده بود: تجاوز اسراييل، نقض آشكار تمام قوانين بين المللي است و جامعه جهاني بايد درك كند كه اوضاع منطقه پس از اين تجاوز پيچيده تر خواهد شد.


وزیر اطلاع رسانی سوريه در ادامه بر استمرار مبارزۀ دولت و ملت این کشور با تروريسم و تروريستها تاکید کرد.
الزعبي سپس در پاسخ به پرسش های خبرنگاران افزود: سوريه هيچگونه خدشه به حاكميتش را نمي پذيرد و ما با تمام وسايل از ملت سوريه دفاع خواهيم نمود. اين در حالي است كه راهكارهاي ملي نيازمند فداكاري بزرگ است و ما هرگز از مقاومت پشيمان نمي شويم.


وي با اشاره به اينكه ارتباطي بزرگ و آشكار بين گروههاي مسلح و رژيم صهيونيستي وجود دارد، گفت: ما به نيروهاي مسلح و امكانات داخلی و ذاتی خود تكيه داريم، لذا هرگز از حمايت از مقاومت دست بر نمي داريم و كساني كه به ضعف سوريه دل خوش كرده اند، سخت در اشتباه هستند.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...