نسخه چاپی

همه چيز خراب شد

رویانیان سكوتش را با شرمندگی شكست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از جانم مایه می‌گذارم تا علی كریمی را از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال منصرف كنم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره از دست دادن قهرمانی جام حذفی و شکست مقابل سپاهان گفت: باید این جام را تقدیم مهدوی‌کیا می‌کردیم اما مقابل چشم هوادارانمان و میلیون‌ها بیننده آن را از دست دادیم.

وی ادامه داد: از کسی ایراد نمی‌گیرم اما دو ضربه پنالتی باعث شد این اتفاق بیافتد. از تمام هوادارانی که 120 دقیقه یار پرسپولیس بودند، معذرت می‌خواهم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره خداحافظی کریمی گفت: از جانم مایه می‌گذارم تا علی کریمی را منصرف کنم چون وی این تصمیم را تحت فشار گرفته است.

رویانیان درباره اینکه گفته می‌شود یحیی‌گل‌محمدی هم خداحافظی کرده است، گفت: هنوز درباره خداحافظی یحیی چیزی نشنیده‌ام. فعلاً حرفی نمی‌زنم تا بعد.

وی افزود: می‌توانستیم یک روز به یاد ماندنی را داشته باشیم اما همه چیز خراب شد. به سپاهان تبریک می‌گویم اما ما هم خیلی سختی کشیده بودیم که متأسفانه جام را از دست دادیم.

رویانیان تصریح کرد: امروز شرمنده مردم و مهدوی‌کیای بزرگ شدیم. آقا مهدی ما را ببخش چون باید با قهرمانی خداحافظی می‌کردی. از او تشکر می‌کنم که بزرگ بود و زحمات بی‌شائبه‌ای برای پرسپولیس کشید.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: روز تلخی بود، دو بار جلو افتادیم اما فوتبال روی ناخوشش را به ما نشان داد. بخشی از ناراحتی هواداران را باید جبران کنیم. از هیچکس نمی‌خواهم ایراد بگیرم اما می‌توانستیم بازنده نباشیم مخصوصاً مقابل این هواداران که تیم‌شان را عاشقانه تشویق کردند.

۱۳۹۲/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...